utorak, 26.08.2008.

bilo je i vrijeme za novii post!! ...×××

ewo men napokon...
stvarno mi se nije dalo pisat, sorryte svi sto vam nisam komentirala!!....×××
ja sam super!!
jos malo skola, ma jedva cekam da pocne...=)) hehe
16. i 17. sam se zabavila, imali smo veliku festu u barbanu, kao i svake godine. bilo je ludo i nezaboravno, u zminju ce bit jos bolje!! ^^ 3 dana me nije bilo doma, tako dam sam umirala malo bez kompa! hehe, al dobro isplatilo se malo odmora...))) ta 3 dana sam provela u Medulinu, ma bilo je super!!! smijehnaughty ....
sto se tice barabanske trke na prstenac (feste), u nedelju smo imali navecer nastup s folklorom. molila sam Boga da ne bin fulala korak, nisam. uffa...))) nut ma bilo predobro!!! sretansretan
ovako, sto se tice decka, bila sam prekinula s njin ali necu o tome...ˇˇ
i tako....
odavno nisam bila na moru, ne vjerujem niti da li cu ici ovaj tjedan...hehhh, ma dosta sam se nakupala ovog ljeta! =))

swima puno, puunooo hvala na komentarima!!
uzvratit cu vam ih....=))
ae pusssa swima do sljedeceg posta..!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>