srijeda, 04.06.2008.

!!.EsKuRzIjA !!

aaa, ewo napokon da naspisem noviii post!
znaci, ovaj post bit ce samo o izletu...nista vise, valjda^^

1. DaN
Krenuli smo u 6 h ujutro...svi smo bili toliko uzbudjeni da nitko nije spavao! Prvo smo stali u Rijeci na vratima Jadrana. Tamo smo nesto pojeli i popili, cekao nas je dug put do Dubrovnika. Nakon Rijeke stali smo na jednom mjestu Janjece u Lici, nisam sigurna ali mislim da je. Uglavnom, poslije toga nismo stajali sve do Splita. Prvo sto smo isli vidjet je Poljud. To sam oduvjek htjela ic vidjet. Super je tamo!! Nakon toga smo isli u Dioklecijanovu palacu pa su nas pustili da idemo sami splitskom rivom. Nakon Splita stali smo u Neumu da si kupimo ono sto nam je potrebno jer je tamo jeftino dosta. Oko 40 minuta kasnije stigli smo napokon u Dubrovnik. Prvo smo pustili stvari u hotelu Adriatic, nije Bog zna sta hotel ali ok. Onda smo krenuli na veceru u restaurant Adriatic. Kanije smo se isli otusirat i spremit za zabavu.Prva vecer nije bas bila jako zabavna jer smo bili u jednoj prostoriji u hoteli. muzika i nije bila nesto.ahh Ravna je rekla da nas nece pustit da idemo od jedne sobe u drugu, na kraju je razrednica 7. sredila stvar pa smo bili do 2 h, poslije smo isli spavat.

2. dAn
Probudili smo se oko 7h, moja cimerica u 7 i 30h...a u 8 h smo imali dorucak. hehe° ja sam se jos u 6i 30h jer sam tada dobila sms. Nakon sto smo rucali isli smo u razgled Dubrovnika, u biti Dubrovackih zidina. Jako je bilo toplo, svi smo izgorjeli. pogotovo cure!^^ Hodali smo sve naokolo. ali prije toga smo rucali. Kasnije smo cekali bus da dodje po nas da nas odveze u hotel da mozemo malo odspavat prije vecere. Ja i cimerica smo se istusirale i nismo bas spavale nego smo vise trckarale od sobe u sobu. Nakon vecere krenuli smo u jedan privatni disco, samo za nas. Napocetku je bilo dobro, poslije je pocelo bit boring..u biti cak i nije, jer smo igrali pikado i stolni nogomet i bas mi je islo. weee!! ××× Tamo smo bili do 1h, poslije su nas isto pustili od sobe u sobu do 2h ne vise...! ahh, dobro je i to

3. DaN
Ustali u 7h. Dorckovali u 8h, zatim cekali brod d dodje po nas. isli smo u razgled Elafiskim otocima. Obišli smo 3 otoka: Lopud, Šipan i Koločep. Na brodu smo ručali. Vratili smo se oko 18 h. Do 20 h smo mogli radit sto ocemo, ako cemo spavt ili ici od sobe u sobu. U 20h smo morali biti dolje u restoranu da veceramo. Poslije smo isli setat do 23 h bili smo u jednom parku. Pa smo se morali spakirat jer drugi dan smo putovali do Trogira. Spavanje...

4. dAn
Ujutro smo se probudili oko 6 h da bismo mogli odnesti putne torbe u bus i poslije na miru na dorucak. Poslije dorucka krenuli smo odmah preka Trogiru. Stali smo u Neumu. Isli smo do metkovica, vozili smo se rijekom Neretvom. U jednom restoranu Lopoč smo ručali. Tamo sam ja prolila vodu sve po Živiću. hehe, upss!! Oko 18 h smo stigli u Trogir ako ne i prije. Malo smo razgledavali pa smo otisli u hotel Sveti Križ. Trebali smo ici u hotel Medena, ali je ravnateljica sredila stvar. Imali smo tv u sobama, u Dubrovniku nismo...^^ Navecer smo iazsli u jedan noci bar, tamo su nasi decki gledali utakmicu dok smo mi cure sjedile na zidu i tracale...heh
Spavanje....

5. DaN
Ujutro smo se spremili i otisli na dorucak. mene su probudila crkvena zvona u 6h, jooo. Jedan sat prije nego li sto sam se trebala probudit. Isli smo doruckovat, u 7:50h smo morali biti dolje. Kad smo doruckovali, jedini smo mi na najgornjem katu pustli torbe u sobama i morali smo tada poc po njih pa onda da krenemo prema doma...=(( Kad smo otisli po te torbe, ja sam pitala da li se mozemo spustit s liftom i rekli su da mozemo. u 2 sec smo dosle dolje...hehe^^ i tako mi krenuli prema Šibeniku, tamo smo stali 1h... ondje smo se setali i kupili jos sta nam treba!××× Poslije smo se zaustavili u nekom restoranu i tamo rucali, a poslije toga nismo uopce stajali osim na jednoj benziskoj crpki...Dosli smo oko 10h navecer!

Ewo napokon da sma zavrsila i taj post...hheh
ako zelite vidjeti slike samo kliknite na ove brojke...ima vise slik pa sam stavila u vise albumi
Mogu oni samo koji imaju facebook...zao mi je, ali tako je

Album 1
Album 2
Album 3
Album 4
Album 5

pOzzzzzz

P.S. od danas (26.06.) pocinjem pisat nove postove....=)))

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>