utorak, 13.05.2008.

^^happy, happy, happy^^

znam, znam...brzoo sam napisala novii post!!
ali tolike sam volje pa mi je doslo da napisem novii post...hehe

sto se tice zadnjeg posta ono s bivsim sve je rjeseno...pomirili smo se, a i bezveze smo se posvadjali. bas bezveze!! ali dobro sve je super...weee××× sretansretan

JUCER!!
jucer nam je vratila ispite iz matematike, dobila sma cetiri. jedan bood mi je falija za 5!! a grrrr...ali dobro je i cetiti, barem meni ali mojoj mame ni! a sta bi ona da sam svijetski fenomen! mislim stvarno...isla sam se vozit na skuteru sve do jednog iz razreda pa smo isli skupa do frendica i tako...svugdje smo bili! hihi naughtynut

Image and video hosting by TinyPic

DANAS
napokon da sam ispravila povijest!!...ufff, bilo mi je i vrijeme. dobila sma 4 ^^ imali smo 2 sata engleskog, koje mucenje! kmeeee...××× (nedostaju nam satii) bang hmm....sta je jos bilo, nemam pojma! u skoli je bilo, u biti svi su danas bili veseli! bas lijepo...^^ a i ja sam skupa s njima....sretansmijeh danas sam se bas lijepo provela! cijeli dan sam bila kod bake u susjednom selu i bila sam vani s frendovimai, zajebavali smo se i tako...=)) veceras cemo radit palacinke, weee!!....odavno ih nisam jela ^^

Image and video hosting by TinyPic

hvala na komentarima!!....ayde pozzz swima^^

btw ewo jednog slajda!!


<< Arhiva >>