subota, 10.05.2008.

× sve je nekako islo nizbrdo ×

bok swima!!
ovaj puta naslov ima veze s mojim postom...bas sam sada pogledala kad sam prosli put pisala post, samo 4 dana su prosli. nekako sam brzo napisala novii post...hihi =))
ovako da sve ne pisem u jedno, pisat cu u dva djela znaci bit ce to dobrasretan i losatuzan vjest!!

Dobra vijest...
sto se tice dobre...veceras 23h idem na jedan pir plesat s folklorom. bas superrr!!!^^ bas mi je drago sta idem.! heh ** da da.ugl, tjedan mi je sto se skole tice bio fenomenalan! pocela sam ucit, ne sjecam se kad sam zadnji put ucila osim prekjucer. inace imam jako dobre ocjene osim tu jedinicu iz povijesti koju ispravljam u utorak! weeee...napokon da sam se javila.××× sta je jos dobra vijest?? hmm, nema vise nista...valjda//

Image and video hosting by TinyPic

Losa vijest
sve se to jucer dogodilo...neznam kako ni zasto! u biti mozda i znam. jedan moj dobra frend (ne vise ako je ovo istina) Marko rekao mi svasta sta je rekao o meni moj bivsi Matteo. e sad ja sam mu na prvu povjerovala! prije toga smo ja i od Marka brat bili gore i pricali, nije nam se dalo sic dolje u pizzeriju pa smo stajali gore i isli za jednima koji nisu znali za sebe pa smo ih cuvali da ne padu koliko su bili pijani! jedan je rekao mom decku da ja nesto mutim s matkom (sta nije istina) i sad posto je moj decko bio u pizzeriji, poslije kad sam to cula da mu je taj netko to rekao nisam bila nikakve volje!! samo sam mislila da moj decko u to nije povjerova, a rekao je da nije...=)) vec sam mislila da oce jer taj netko je od njega best frend!! ××× tada sam se smirila, bila sam svojim deckom i sve je bilo super!

Image and video hosting by TinyPic

slijedii...
Matteo, nadam se da ces kad tad ovo vidit. Ne zelim da se vise svadjamo, ali stalno se za nesto prepiremo! kao sto bi rekla Fredy, malo ko ostanu prijatelji nakon sta prekinu i ja bih htjela da tako i bude!^^ ono sta je reka Marko ni uopce istina, ja za tebe nista nisam pricala iza ledja.a da si sta napravio, a nisi, vjeruj mi ne bih progovorila ni rijeci s tobom!! i btw hvala na iskrenosti zbog onoga jucer!!!×××

POZDRAV SWIMA!!! hvala na kometarima^^

<< Arhiva >>