ponedjeljak, 28.04.2008.

×*,.ciao.,*×

hellouu ×D
kak ste mi vi?!!...ja sam super, ovo suncano vrijeme mi je podiglo raspolozenje//heh
danas nema u skoli 5. i 6. razreda, uuuu koji mir u skoli!!thumbup inace mi od 5. do 8. se nalazimo na katu, a nizi razredi u prizemlju! e daa...tako je najbolje, oduvijek je tako bilo**sretan sto se jos tice skole, ufff nije me pitala fiziku. koja sreca!!^^ i danas me nije pitao geografiju, ahhsmijeh supp)) ajooj, drugi tjedan pisemo nacjonalne! dobro je to sto nam ne utjece na upis u srednju, ahaaa...uuu, do srijede skola i onda smo doma 4 dana. weee!! ×D a dobro, necu vise o toj doooosadnoj skoli ×××greedy u cetvratk je prvi maj, e sad sve moje frendice ce ic na jedno mjesto. tamo uvijek bude festa pa sad neznam da li cu ic sa njim, ne da mi se. radje cu ostat doma pa da dodje jedna frendica kod mene i provedmo cijeli dan zajedno zajebavati se...i mogle bismo zvat nekog da nam se pridruzi, a to cemo jos vidijet!^^ sretan majka mi u petak odlazii u Rijeku na 2 mjeseca, wee festa...a nije ne jer cu ja morat kuhat itd. nut joooo, neznam vise sta da pisem, e da...da vam kazem da nemam vise decka, sad sam free!!....**×D ahh i tako...

poZdrav!!...btw hvala na komentarima^^ =)))

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>