nedjelja, 20.04.2008.

>>...nezaboravan vikend...<<

hvala swima na komenatrima!!!

Petak
uuuuu, imala sam srece. uciteljica iz hrv, rekla je da ce pitat svih ali niii. hvala Bogu mene nije pitala, a bas nisam bila naucila...ufff, no dobro^^ nije vazno! navecer sam isla na folklor, imali smo sastanak za Makedoniju. grrrrrr, ne idemo jer se placa!!××× ma jooooo, pljacka** svi smo jedva cekali, na kraju ne idemo. mislim stvarno! burninmad a ma...°˛° e kad smo bili tamo u barbanu u jednoj od nasih pizzerija ''Zara'', glupa konobarica nikako da dodje do nas...sto puta smo je zvali, sto puta nije dosla!! belj..:-P lijepo smo ustali i otisli ca. E!!!sretanyes =))
Image and video hosting by TinyPic
Subota
ujutro sam bila na vjeronauku u crkvi, moram se bermat....obavezno!! ugl. poslije vjeronauka sam isla u Pulu, morala sam seki pomoc s kupnjom jer sutra ide na izlet!...aha u 17:00h sam isla na rodjendan kod Lare (frendice).. yuup!!smijeh ma bilo predobro i presmjesno...najvise smo se nasmijaili s Ninom, nadam se da ovo ona nece vidjet heh..a btw ionako je ne poznate pa...=)) potrcali smo ja, Deni i neke cure prema Larinoj kuci, a tamo di ona zivi ima konji i zatim Nina gleda u nas i pita: '' Kamo vi grete?''. Dok je to pitala jedna noga joj je bila govnu od konja.! ja sam umirala od smjeha, stalno sma to spominjala,,,,joooooh!^^ luuuudooo!!! sretansmijeh morala sam ic kuci u 23:40h, mislim stvarno how rude!! =D al dobro, svejedno je bilo suuuupach... :))thumbup
Image and video hosting by TinyPic
Nedjelja
eee, ujutro sam se morala dignut rana za ic na masu....kad ce vise to prestat!! nut poslije sam cijeli Bozji dan bila vani, nisam bila do sada na kompu...koje cudooo! eeknono al zato je bilo vrijeme pa smo ja i moj otac lijpo igrali odbojku, da da!!××× poslije sam s frendicom isla na ranc, ona je isla jahat...pitala su mene ko idema ja, a ja budala sma rekla da ne. ma jooooo, kak sma glupabang budem drugi put isla, ahaaaa ^^ jooooo, sad cu morat ic ucit biologiju za sutra! ufff, a ma**headbang
Image and video hosting by TinyPic

to bi bilo sve u ovom postu, sestra ide sutra na izlet nece je bit 2 dana...e da!! aaa jedva cekam Dalmaciju (5 dana), yuup!
ayde poZich!×××wave


<< Arhiva >>