subota, 05.04.2008.

×((.čavoo.))×

ciao ljudii...!!
kak ste mi?!
ja sam super...!!! yesthumbup

tako mi je dosadno danas. stalno nesto radim, ali svejdno mi je dosadno! aha... otisla sam djir u susjedno selo do frendice da joj do kraja instaliram sims 2 pa sam tamo bilo 1 h...tada mi i nije bas bilo dosadno, e da! u skoli je (bar meni) super!!××× osim sto sam dobila iz ispita iz matematike 3, omg...katastrofa, ali bit ce bolje! to se ne bi bilo desilo da je bila u skoli uc. iz matke, nje nije bilo pa nismo vjezbali...ali nam je svejedno poslala ispit preko neke druge uc. da pisemo! mislim stvarno!!^^ kao sto sam rekla, bit ce bolje. imala sam srece ovaj tjedan, nije me pitala hrvatski! ufff...inace me skoro pa uvijek pita. da da! sretan ahh** jucer sam bila na folkloru, i jesam i nisam se lijepo provela! nut isli smo nas par u pizzeriju, cekali smo kad ce doc konobar i nije se pojavia. meni se nije dalo ustat, a marko (frend) je rekao da ide on pa na kraju nije ni on posao nego smo odlucili otici kupit u jedan kiosk cokoladu i tako nesto!! joooj =))) i tako...dead
ewo polako zavrsavam i s ovim postom...aha

ewo nekih slicica, da bude malo ljepsi postek!!×××
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

PoZZZ!!mahwave

<< Arhiva >>