nedjelja, 02.03.2008.

hello....=))

ciao ljudi...ewo pisem post hihi
eto vec je ozujak, prekrasan je dan...suncan!.bili su najavili kisu ali bolje da nije jer bi mi vikend bio grozan, ali zato je sad predobar..=)) Radni dani su bili onako, vise -manje ok...nisam dobila niti jednu slabiju ocjenu osim informatike naravno..LOGO!!...uuu, samo zbog toga mi kvari ocjenu iz informatike...grrrburninmad i tako..u petak sam bila u Barbanu...poceja je folklor (napokon). tako da sam dosla u Barban oko 20h, a dosla kuci oko 00:25h...odavno nisam toliko duugo bila petkom vani u Barbanu, inace bilo je super....!!!:)) cudno, ali bolje nego prijasnje petke...heh =)) danas sam bila na masi, masu je vodia biskup. u 7. mjesecu bit ce berma, tako su rekli..!.nadam se da ce me bermat, joooj!! prije sam se vozila na bicikli, isla sam jedan djir do susjednog sela..dan je suncan pa zasto ne iskoristit priliku za setnju ili nesto drugo..=)) thumbupsretan i neznam sta bih vise pricala pa cu stavit jedan slajd, nisam odavno....i tako...
pa ewo slajdicha...



pozzzzz

<< Arhiva >>