nedjelja, 10.02.2008.

!!!zdravooo!!!

bok swima
....ne mogu vjerovat da sam jucer uspjela nagovorit staru za u Pazin!!!....Ksenija (frendica iz razreda) je isla sa mnom!! napocetku je bilo malo dosadno, a poslije je bilo super!!!...napocetku nas nisu htjeli pustit kao da idemo u Magnus (disco) ili Pazinsku kavanu...na kraju smo isle...hvala Bogu!!!=)) sretansmijeh kad smo usle u kavanu, iznenadilo me kad sma vidjela da je tamo Fredi (jedan samo frend) i njegov frend Marko!!...hehe pozdravili su me...=))naughtynaughty bile smo do 3 sata!!! ujutro, naravno....=)) partyparty
Danas mi je bilo cijeli dan boooring...ujutro sma zaspala za masu, katastrofa pa sam morala ic u 11h u drugu župu!ah...cijeli dan sam se samo dosadjivala...a jos nesto sam saznala, od jednog decka...sta misli o meni, napisa je nesto sto mi nikad nitko nije napisao, mozda je neko...ali ne mogu vjerovateeknono eto takoo...!! nutwink
slike cu jos dodat sta smo se slikale, a u biti smao jedna je pa...hehsretan

i da btw...hvala na komentarima ljudii!!!....nadam se da ce ih bit sad duplo vise, bilo bi mi drago...uvijek cu vratit!!!smijeh

POZZZDRAV
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>