subota, 09.02.2008.

"~hello~"

rofl eto me, nakon 5 dana...=))
jucer sam bila vani (u barbanu) s drustvom, bilo nas je nesto vise nego inace...smijehsretan super smo se proveli!! kad smo tek dosli odmah smo usli u kaf, tamo smo sjeli i nismo se micali od tamo 1 h...heh vani je puhalo pa...ali smo isli poslije van, setali smo se do nase skole...tamo smo se ljuljali i klackali...=))naughtynut ma bilo je super!!~!! bila sam do 23h heh neki dan smo pisali test iz matematike, ajme. nije me bilo 2 dana u skoli pa nisam uspjela usavrsit gradivo, ali sam vec nekako rjesila...niti nije bilo tesko, hehe!!sretanyes jucer smo opet pisali hrvatski, cak nije bilo tesko kako sto sam milsila da ce bit. hihi thumbup dosta o skoli!!!...danas u Pazinu pjeva D.Zecic i trebala sam ic, ali ne njega gledat nego ja i frendica bismo isle na drugu stranu..heh stara je rekla da ne idem jer idu ona i susjeda..grrrrburninmadburninmadheadbang katasrofa!!! mozda se na kraju predomisle pa cemo ici svi...da barsmokindead ah, i tako...smijeh
pustam fotke od mojih omiljenih slavnih osoba!!!

AVRIL
Image Hosted by ImageShack.us

CHAD MICHAEL MURRAY
Image Hosted by ImageShack.us

RIHANNA
Image Hosted by ImageShack.us

CORBIN BLEU
Image Hosted by ImageShack.us

KEKE PALMER
Image Hosted by ImageShack.us

ZAC EFRON
Image Hosted by ImageShack.us

VENESSA HUDGENS
Image Hosted by ImageShack.us


to bi bilo to za danas, pozzzzzich!!!

- 11:24 - say it (77) - ~hate that i love you~ - "~hello~" -

<< Arhiva >>