Image Hosted by ImageShack.us
,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us
,blog.dnevnik.hr/lollipop07" />

petak, 11.01.2008.

Image Hosted by ImageShack.us

ewo novi posssttt!!! weeee

inace kod mene je sve super, svaki dan je sve bolji i bolji!!!....=)) sretannut
ljudi uzivajte ove zadnje dane do skole....provedite ih u najboljem okruzenju svojih prijatelja i tak...::.::...smijehsmijeh
veceras sam bila na veceri sa susjedim, bilo je poprilicno booring!!...::::...::.=))
a trebala sam poc van sa prijateljima ali nista od toga jer sam bila jucer, a kod mojih starci vrlo tesko mozes dobit dopustenje za izlazenje van jer su opsjednuti tome sta se dogadja na TV-u!!...ah
sutra sam sama cijeli dan...ah...sesrta spava kod frendice...ehh..:::..:::!!=D
yooo, kad se sjetim samo da je skola u ponedjeljak...ajme majko!!...jos moram prepisat nesto iz matematike i napisat duzne zadace...grrrr burninmad
drugi petak idem na operu, u biti idemo mi 8. a i 7....tako je receno!...ide mi se ali i ne....heh
jedva cekam lipanj, zadnji dan u osnovnoj skoli, zadnji put sjedit u tim klupama...rasplakat cu se...ah
u rujnu, nova skola, novo sve!!!....ma jedva cekam....=)) samo sta jos nemam pojma sta cu upisat, dvoumim se između jezicne i opce ali jos uvijek neznam!!...::...:::hehe
__danas je bio ruzan dan, padala je kisa (jos uvijek pada), grozno!!....heh naughtynut
Image Hosted by ImageShack.us


ajd bok swima do slijedecg posticha!!!...!!!

bbbbyyyyeeee!!!!mahcerekwave

- 22:20 - say it (49) - ~hate that i love you~ - Image Hosted by ImageShack.us
-

<< Arhiva >>