ponedjeljak, 29.10.2007.

helloo

danas nisam bila u skoli jer sam bubana...grr blabla
nadam se da ce brzo proc...!! =D
Image Hosted by ImageShack.us


danas imam jos jednu !!...stafetu...!!
e pa evooo je....

Slatko ili slano?
-pa...vise slatko nego slano
Ljeto ili zima?
-iako vise volim ljeto i zima moze proć...
Knjiga ili film?
-hmm...film, vise mi se sviđa gledat nego citat...
Dečki ili cure?
-decki
Psi ili mačke?
-oboje...
Crvena ili crna?
-pa...crna, ali i crvena je oky...
Tri dana života.Tri posljednje želje?
-da svi meni dragi ljudi budu zdravi, da bude mira u svijetu i da ja napokon pocivam u miru...
Bez čega ne bih mogao/la živjeti?
-bez obitelji, prijatelja, decka, glazbe, hrane, pica...
Pet stvari koje mrzim?
-iskoristavanje
-dvoličnost
-sebičnost
-velike laž
-umišljenostlud
Budućnost?
-zavrsit dobar fakultet i poslije proputovat svijet....=D a naravno i ozeniti se za covjeka kojeg volim!!cerek

Image Hosted by ImageShack.us



za kraj slijedi moja ABECEDA...sretan


Anđeli - prekrasna stvorenja
Bor - obozavam ga kitit s obitelji na dan Bozica
Crtanje - obozavam crtati, to mi je jedno od hobija
Čokolada - moj omiljeni slatkis
Dnevnik - cesto pogledam da vidim sto se događa u svijetu
Emisije - obozavam ih gledati, od njih saznam nesto novo
Frizura - obozavam nove frizure
Glazba - da njema nje neznam kako bih se opustila
Hajduk - klub za koji navijam
Italija - drzava koju bih voljela posjetit
Japanski jezik - voljela bih znati par recenica ili rijeci na tom jeziku
Kiki - moji omiljeni bomboni
Livada - zelena i puuna cvijeca u proljeće
Ljubav - to je divan osjecaj
Maskara - uvijek u blizini
Novine - obozavam ih citati
Obitelj - to je sve sto imam
Prijatelji - nesto najbolje na svijetu
Ruža - prekrasan cvijet nakon orhideje
Sport - obozavam sve sportove osim nekih par
Škola - da nema nje, svi bismo bili glupi
Tigar - prekrasna zivotinja
Ulizica - to je nesto sta ne volim
Vodka - dobro pice samo ne pretjerivat s njim
Zdravlje - to je najvaznije, biti zdrav
Život - uzivaj u njemu dok jos mozes

Image Hosted by ImageShack.us


eto ljudi to je to!!

poZdrav

- 17:09 - say it (17) - ~hate that i love you~ - helloo -

<< Arhiva >>