Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Nekaj o meni i ovom blogu

Nekaj o blogu:

×Ovdje na ovom blogu će se
govoriti o×:

×smijehmeni×,
×roflmojim ljubavnim
pustolovinama×,
×kissmojim frendovima×,
×headbangdečkima×,
×bangkiksevima×,
×burninmadzabranama× i
×nutsvakakvim sranjima×,
×ludglupostima×...
×za što blog i služi dead×

×Pravila ovog bloga×:
1. Bez Bullshita.
2. Bez Lanaca Sreće. Takva Sranja
Me Živciraju. Dobit Ćete Odmah
Ban Iliti Zabranu Komentiranja.
3. Bez Vrijeđanja Emovaca,
Metalaca, Rockera Inače Ćete Imat
Posla Samnom!
4. Bez Ljubomore.
5. Strogo Zabranjen Ulaz
Šminkićima! (I Jedna Stvar: Ak
Vas Šminkiće Pjesma Ne Otjera,
Onda Se Otjerajte Sami Ili Ću Vas Ja)
Naime Čula Sam Da Vi Šminkići Mrzite
Goth thumbup. I Ako Inzistirate, Da
Budete Ovdje Onda Neće Moći Spavat
Dva Tjedna Poslije Ove Pjesmethumbup.
Ovaj Dizajn Je Ovdje Zato Jer Ja Volim
Jarko Crvenu Boju I Da Vas Spriječi
Od Daljnjeg Zadržavanja Ovdje.
See Ya Later Suckers!
5. I Ako Komentirate Anonimno,
Predstavite Se Molim Vas!


I'm SalllyAstburrry on IMVU!


-----------------------------

~Nekaj o meni i razmišljanjima<3:


×Činjenice×:

×Here I am... Rock you
like a hurricane...×

×My name is: Sally, Lolita...
ali inače se zovem Karla.×

×Slušam mali miljon grupa, a štujem
Judas Priest (Rob Halford), MCR
(Love Gerard Way),Scorpionse
(Klaus Meine), Evanescence
(Amy Lee), The Cult (Ian Astbury).×

×Volim čitat knjige i slušat glazbu.×

׎ivim prek put ludare...
Nije potrebno ništa drugo
govorit...×

×Muče me u O.Š. Grofa J.
Draškovića. Ma i ja njih
mučimthumbup×.

×Volim film Sjećanja jedne
gejše... A obožavam Eragona.
I Gospodara Prstenova too smijeh×

×Patim na detalje.×

×Mrzim ljudsku rasu općenito,
cajkaše i sve ostale kretene.×

×Također mrzim cure koje nose
tri grudnjaka, a onda meni seru
kaj ja ne nosim iliti kurvice.×

×Neki put me hvata depresija na
mahove. Ipak sam ja Emo i Ghotic
XD×

×Optimist sam i zato uvijek
pobjedim depresiju. I ako mi
ne uspije svaki put.×

×Izbirljiva što se tiče glazbe.×

×Družim se sa: Hoky - moja best
frendica. Super osoba.
Vilenjakuša kako ju
od milja zovemo XD,
Kos - Moj best frend.
Ovdje zna komentirat kao
Sly, Puky (Death mask) - Moja
druga best frendica. Psihopat.
smijehSve najbolje.×

×Najdraže glazbene ličnosti:
Gearad Way, Ian Astbury,
Klaus Meine, Amy Lee,
Rob Halford×

×Kad odrastem×:
×bit ću... poznata metalka.×
מivjet ću... u vili na bregu (po
mogućnosti crnoj ili ljubičastoj).×
×neću imat djece
(nadam se!!!)×
×vozit ću... Dodge, Porshe,
Lamborghini, Ferarri...×
×skupljat ću aute.×
×moj kućni ljubimac bit će...
Zmaj,Vuk, PATKA XD i
Šišmiš..×

×Sad da vam još napišem kaj
sve slušam:

The Cult ~ Moja ljubav

The Birthday Masacre - super rifovi.
podsjećaju na emo.

Iron Maiden ~ Moja bivša ljubav...
Iako mi njihove pjesme puno znače...
I tekstovi... Bude nostalgiju...

AC/DC ~ Za poslušat

Angelspit ~ Zakon su! Jebena obleka
i još bolja glazba

Ayria ~ OBOŽAVAM IH!!!

Aerosmith ~ Moja prva ljubav

Alice Cooper ~ On je super!
Old School Rock 'N' Roll

Annihilator ~ Oni su tak tak

Apocalyptica ~ Njih obožavam
slušat kad sam u depri jer mi
njihova glazba para srce...

Black Sabbath ~ Glazba koju moraš slušat
ako si metalac. Iako su stari meni su super

Ozzy Osbourne ~ Obožavam njegov glas -
glazba koju moraš slušat ako si metalac

Bruce Dickinson ~ I njegov glas obožavam.
A i zgodan je. Stara navika

Bruce Springsteen ~ Veselooooooo LOL

Deep Purple ~ Smoke on the water...
Fire in the sky...

Deathstars ~ Cyanide :) moj najdraži
otrov.

Dio ~ Rock 'N' Roll Legend!!!

Doro ~ Super Glas.

Eagles ~ Dvije pjesme

Eric Clapton ~ Slowhand LOL

Eurytmics ~ Sweet dream are
made of this....

Evanescence ~ Voljim njezin glas
i tekstove... Voljim ih kiss

Guns 'n' Roses ~ Komercijalni sentiš,
ali ipak...

Helloween ~ Sweet power metal

Jimi Hendrix ~ leđend

Joe Satriani ~ leđend

Judas Priest ~ Gods of heavy metal

Kiss ~ Kultura LOL

Led Zeppelin ~ Obožavam "Vrišteće
Vokale

Motorhead ~ Oni mi pomažu... Obožavam
njihove tekstove

My Chemical Romance (skraćeno MCR)
~ Dobri stari emo :))))))))... Obožavam ih :)))

Nirvana ~ Dobar ritam i suicidalni tekstovi

Pantera ~ neki put poslušam

Pat Benetar ~ Predobar glas

Pink Floyd ~ Dobra stara psihodelija

Santana ~ Indy

Scorpions ~ Obožavam ih...

Stevie Ray Vaughan ~ Indy too

The Rolling Stones ~ Inače ih mrzim
al imaju neke super pjesme... Paint
it black...

Whitesnake ~ Predobar vokal... Iako...
malo pederast...

Yngwie Malmsteen ~ E on je naveća
leđenda.... obožavam ga!!!! kako taj
lik sviraaaaaaaaa.... kaj sve izvodi
po toj gitariiiiiiiiiiii...

-----------------------------

~Nekaj u stihovima i ostale
stvari o meni<3:

×Ja sam gothic emo metalhead
psycho voodoo mutawa
u duši plavuša kučka zujo×

×10% Emo, 20% Goth, 10% punk,
20% Hard Rock, 40% heavy metal!×

×20% Dragon, 20% killer, 20% bitch
and 40% witch!!!×

×50% dragon, 50% wolf!×

×I'm an emo child who always cry
and everything hurts me inside...×

×Podvojena sam ličnost,
Zločesto ja je ubilo dobro ja.×

×I am the saint... Right×

×Nikad nisam imala sreće u
životu, ni po čemu. šmuc ;(×

×I' m a heartbreaker, dream maker,
love taker, don't you mess around
with me.×

×If you could see it through
my eyes,you's know I tried to
change it all, I've been trying
all my life,to stand up every
time I fall, If you could see it
through my eyes...×

×It's deep and dark, deep
down in my <3...×

×Here I am once again, I'm
turn into peaces, can't denie
it, can't pretend... Broken up
deep inside.... You don't
have to see the tears I cry.×

×So what if i like black?...
It doesen't makes me a bad
person!×

×I'm listening Metal music...
I'm not a bad person :)!
Copyright by my sister :)×

×Nitko ne umire kao djevac
jer život jebe svakoga....×

׊kola je jedina ustanova
gdje životinje muče ljude!!×

×O, živote,
zašto nisi čovjek da
ti pljunem u facu!×

×Otišo si, pa neka si
Da si barem bio sexy
Jest da je svaka dala
E, ja sam te zajebala
Bolje mi je bez tebe
I na kraju tko te jebe!×

×Life's a bitch until we die,
Life's a bitch and so am I.×

×Sex, drug and rock'N'roll,
Speed weed and birth
control.....
Life's a bitch until we die
so fuck this world and let's
get high!!!×

×What was meant to be forever
Is breaking all apart
What was meant to be forever
Leaves the hole inside my heart
What was meant to be forever
We throw it all away
What was meant to be forever
Was nothing but a game
What was meant to be forever
Is breaking all apart...×

-----------------------------

~Ostalo<3

×Kontaktirajte me na×:
×Icq: 361-126-616×
×Skype: khamberger×
×IMVU: SalllyAstburrry×
×MSN: sallycf@hotmail.com×
×mejl: Iron_maiden_k
@online.hr i
miss_astbury
@net.hr
(imam ja i drugi
mejl koji mi je glavni.
dat ću vam ga
jedino ako ste mi
neznem kak super)×


×Life is piece of shit if you
look at it...×



Music

Ozzy Osbourne - Not Going Away
(S albuma Black Rain) - Ova pjesma je
totalna moja karakterizacija.

Ozzy Osbourne - No...


Not Going Away

Don't tell me I'm wrong.
Don't tell me that you knew all along.
I won't run over death.
Only I know what goes on in my head.

I've got nothing to hide,
I'm not guilty inside.
I won't give up,
After all I'm still crazy.

I'm not going away.
I'm not going..
You tried so hard to break me,
But all your diamonds turn to sand.

I'm not going away.
I'm not going..
Say goodbye forever,
I'll wait for you in no man's land.

Get out of my way.
There's nothing you can do to change what I say.
I won't ever let go.
I've got the answer,
But you'll never know.
I got my eyes opened wide,
Ain't gonna slip up or slide,
Can't take me down,
After all I'm still crazy.

I'm not going away.
I'm not going..
You tried so hard to break me,
but all your diamonds turn to sand,

I'm not going away.
I'm not going..
Say goodbye forever,
I'll wait for you in no man's land.

(Guitar)

I'm not going away.
I'm not going away.
I'm not going away.
I'm not going away.
I'm not going away.
I'm not going away.
I'm not going away
I'm not going away.
I'M NOT GOING AWAY!
I'm not going..
Tried so hard to break me,
but all your diamonds turn to sand.

I'm not going away.
I'm not going..
Say goodbye forever,
I'll wait for you in no man's land.

I'm not going away
I'm not going away
I'm not going away
I'm not going..
Say goodbye forever,
I'll wait for you in no man's land.

Linkovi

MARAPeTS!!!!!
Virtual Pets | Games
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
My shout box


[
View Guestbook ]
[ Sign Guestbook ]

Get a FREE guestbook here!

Kalkulator ljubavi
MOJ BLOG S DIZAJNOVIMA
moja galerija na deviantartu
Image Hosted by ImageShack.us


×Ovo je banner cure koja mi je napravila banner i avatar.× ×Vrlo je brza.×
ANNY DIZAJN: CURA SUPER DIZAJNIRA I JEDNOM NA MJESEC RADI PO NARUĐBI!!

>


Ljubavi mojeeeee cerekcerekcerek

gothicworld (Nema je višeee ;()
Karla (Još je tu): Moja imenjakinja i moja njaveća ljubav cerek
Stefy (još je tu) cerek
Emovka moja :D (Još je tu): ljubav moja cerekcerekcerekcerekcerekfinofinofino
metalka1323 (nema je više ;(): Bila je ljubav moja no
...journey girl... (Još je tu): cerekcerekcerek
†... Freaky... † (Još je tu):mwaaaaaaaaaaaa cerekcerekcerek
Death mask (još je tu): moja best frendica (druga smijeh)
Pepsy (još je tu): voli scorpionse, odma istog trena postala je moja ljubav cerekcerekcerek
:) PoLjSkI cWiJeTaK :) (još je tu): Voli Cult... I ja volim Cult... mwaaaaaaaa cerekcerekcerekwink
P@tr!c!@ (Još je tu): Cool cura zujonutnutnaughtynaughtycerekcereksmijehsmijehsmijeh
emily..witch (Još je tu):
emovka moja broj dva smijeh cerek cerek cerek

Ostali dobri ljudi smijehsmijeh

Domagoj (Još je tu)
dickinsonica (još uvijek je tu)
Navia_folk_killer iliti moja sisterka (još je tu)

Ostalo



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 21.07.2007.

Hello.

Me again naughty. Moj "dragi" cerekcerekcerek je opet otišao na more... eeknononomadblablapuknucunamcorlud I tako... da vam kažem da nisam imala o čemu pisati... a i čekala sam 50 komentara smijehdead!!! Hvala vam puno! love you all cerekcerekcerekcerek!!!
Oprostite zbog linkova i što nisam odgovarala na komentare... no ali nemojte zaboraviti da vas sve volim!!!cerekcerekcerekcerek
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek... Sad su svi na moru... to me živcira... Eto i napokon ću upgrejdat linkiće!!!smijeh I nemam o čem pisat.... a jebiga... razmišljam o potpunom uređenju bloga... da si upgrejdam dizajn jer imam lijepih brusheva za fotošop i tak to... sve boxeve moram ponovno napisat.... i tak to.... nemam više kaj za pisat... evo vam slikica smijeh Djelo mojih ruku smijeh


Image Hosted by ImageShack.us


I kak vam se sviđa? :smijeh


P.S. Čula sam da vam se sviđa ova pjesma od Scorpionsa kaj imam na blogu. To vam je Humanity. S najnovijeg albuma je smijeh. Ipak ja znam šta valja smijeh



| - 11:39 - ...are you afraid?.... (20) | print.... | # |