Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e-mail me: huntresslola@gmail.com
icq: 247 298 383


Para bailar la bamba se necesita:

Image Hosted by ImageShack.us
mi mejor amiga
un muchacho muy bueno
my chiquita
and her boy
mamita como ella
my ermana de corazon
un poco de mafia
una persona muy apassionata
un amigo asi
eyes like yours
style like this
a neighbour like that
one groovey baby
mala carica
a evo nam i kralja povratnika
jedan krkan... ;)
i mala ramona
un poco de imigracia or hot refugee
un poco de hypnosis
argitula...a da ča?
and a little bit of ice

what am I all about

wait and find out....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"cause I look too good to be loving you
and I look too good to be fucking you
you know I look too good to be stuck with you
I'm conceited I've got a reason.."

to kaže Remy ma..a ne ja...al sviđa mi se

još neke moje internet destinacije

PANČLAJN
nina kul majspejserica
bad copiiiiiiiz !!!
PRODIGY
MARČELITO
GUGLAM JA GUGLAŠ I TI
a i na faks idem ofkors
i gengsta's:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 23.02.2007.

Is this the way it's really going down? Is this how we say goodbye?

….

Kako vec to biva..u zivotu se događaju lijepe stvari..ruzne stvari i nužne stvari…bar ja tako mislim. Lijepih ima u životima svih nas…samo je pitanje koliko smo ih svjesni i koliko primjecujemo mozda lakše i češće samo one ruzne.
E sad ruzne…nisu dobre…ne volimo ruzne..ali ipak događaju se.
You meet people..you gain friends..you loose some…but in the end..uz vas ostaju osobe koje trebaju ostati..oni koji se «izgube putem» očito nisu ni bili here to stay…
E sad..ja sam čudna..ali ne mislim za sebe da sam zločesta…i koliko god to nekim smješno zvucalo..ne volim se svađat…samo nedam preko svog…tj. neko vrijeme se dam gazit..a kad poludim..onda je gotovo..nema tu what does this button do..if you push it..be prepare for my reaction.
Nekad pretjerujem..znam
Nekad sam baš žestoko predjetinjasta..
Nekad previse osjećajna..ili kako to neki vole reći osjetljiva..
But it's me..what u see is what u get…
Mogu ti se sviđat ili ne moram..
Ali ne optuzuj me zbog onog sto jesam…
If you're gonna do that..just leave..

Ja prihvacam druge…velikom vecinom..i neke sam spremna tolerirati..neke ne..
Ali..relativno dugo sam sposobna potrpiti nesto..i reci.nemoj to..molim te…zasto to…cemu..meni to smeta..osjecam se jadno zbog toga…i onda kad je previše je previse…jednostavno..nakupi se …i puknem…kazem i sta mislim i sta ne mislim..i onda bas mogu bit zla…al jebiga…
Mostly..I tend to avoid those people..
i tebe bi...ali nekako nadala sam se da si u onoj skupini "here to stay"namcor

I nije da mi je svejedno..ne kazem to uopce…
Niti ovo smatram srcedrapateljnim postom…
Niti je ovo isprika
Nii cu se ispricavati zbog onoga sto jesam
Ako ti ne pašem…hej..pa to se lako rijesi..we don't have to be friends…šteta…ali eto..

No ono što mrzim ful…je..kad neko izabere…ucini nesto…on te se odrekne..bio to tip ili frend..odrekne te se..ne zeli te …whatever..ali ne pusta…tvoje ime mu i dalje konstantno prolazi kroz usta..ima nevjerojatnu potrebu pokopat te…
A njegov izbor je bio..
Evo..čemu to..to mi nikad nece bit jasno..
I sad znam da onaj koji se prepozna ce vrtit očima i govorit nesto u stilu..ša sereš kujo,ziljava klinko ..ti meni sereš iza leđa..ali..koka,kompa,ex kompa..kako god…reakcija dolazi od akcije..i ako slusam neka sranja vec tri tjedna..u jednom trenutku i ja puknem i pocnem onda i ja srat..tj.zajebavat se..
Samo što se ja baš zajebavam..a ti..neznam bas…
Pokušavaš me ocrniti di god stignes…i mozda uspjevas..ali jebiga..ako uspijes mozda i bolje..jer znaci da ni ti ljudi nisu oni koji su trebali biti here to stay…
Pokušavaš nakurčiti nekog na mene..

A znaš da je to osoba do koje mi je jako stalo..i on to zna…pa mi nije bed reci..i znas da bi me nevjerojatno pogodilo i povrijedilio..baš gubitak te osobe..ali..valjda nemaš mira..
A ja o tebi..svaki put kad me netko pita..samo najbolje…a ako me pita o nasem odnosu..onda kazem..jebiga..nesto smo zasrali..malo ja malo on..i jebiga..razocarao me..povrijedio..ali nije da nema mog dijela…i da, kazem..da sam ljuta..da me nerviras..ali nikad ne bih rekla da ne valjas kao osoba..niti ista takvo..i dalje su mi pregenijalne neke tvoje fore..i dalje mi je pregenijalan bas tvoj dio u pjesmi..i ono…i dalje te branim pred nekima…i ne kazem da si to ikad trebao ili trazio od mene..ali..ja i dalje imam tu potrebu..i ..uvijek cu napravit sve da «potpomognem» neku tvoju ideju/projekt….
I stvarno ne znam zasto me imaš potrebu toliko pokopati…
I to baš si išao na varijantu last resort…bas toj jednoj osobi…i znaš i sam o kome se radi…
I ovaj post je baš presoban..i preintiman..i razmisljam da li da ga objavim..ali..hocu..jer da se sad idem zaustavljat…znacilo bi da nesto od ovoga ne mislim ..ili da radim kontra svojih načela..

Htijela sam se zaprijetit..na tipicno zenski nacin…ako mi zelis zlo..ajm g ona mejk it dabl for ju..ali…neee…jer ja to ne mislim zapravo…
Pa je glupo da onda to govorim…
Sad sam samo tuzna..i samo je šteta…i to je sve..

Don't want to think about it
Don't want to talk about it
I'm just so sick about it
Can't believe it's ending this way

Just so confused about it..
Tell me is this fair?

I ne očekujem nikakvu reakciju…
Jedan dio mene čak se nada da je necu dobit..barem ne na neki ruzan način
A drugi dio naravno…bi volio….puno toga…volio bi da se dogodi pomak..na bolje…
Da vidimo di je puklo…
Ali..kazem..ne moramo..nije nuzno..it's ok…I'll survive…
Ali onda dosta…dosta..sada i gotovo…let's not talk about eachother anymore…
I can…can you?

- 15:40 - Komentari (11) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>