Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e-mail me: huntresslola@gmail.com
icq: 247 298 383


Para bailar la bamba se necesita:

Image Hosted by ImageShack.us
mi mejor amiga
un muchacho muy bueno
my chiquita
and her boy
mamita como ella
my ermana de corazon
un poco de mafia
una persona muy apassionata
un amigo asi
eyes like yours
style like this
a neighbour like that
one groovey baby
mala carica
a evo nam i kralja povratnika
jedan krkan... ;)
i mala ramona
un poco de imigracia or hot refugee
un poco de hypnosis
argitula...a da ča?
and a little bit of ice

what am I all about

wait and find out....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"cause I look too good to be loving you
and I look too good to be fucking you
you know I look too good to be stuck with you
I'm conceited I've got a reason.."

to kaže Remy ma..a ne ja...al sviđa mi se

još neke moje internet destinacije

PANČLAJN
nina kul majspejserica
bad copiiiiiiiz !!!
PRODIGY
MARČELITO
GUGLAM JA GUGLAŠ I TI
a i na faks idem ofkors
i gengsta's:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 20.02.2007.

I'll make it through the rainy days..I'll be the one who stands here longer than the rest

....ili ne..jer mi se jebeno neda nista...bas nista..stalno sam negdje..vani..na chillovima..i slicno.rofl
polako upoznajem određene hood-ove..koje prije nisam znala..hehe..evo vec jucer se nisam izgubila..a brijem da bi danas znala doc i s druge strane..hahah..no doro..neate pojma o cemu ja pricam pa ok..
danas loma styleat po gradu????kiss aa??..al jebena kisa..neda mi se...
namcor

opcenito sam u onoj fazi..koja je kod mene ipak rijetka...ona faza u kojoj mi se bas nis neda...neda mi se ni na blogu vise pustat traga..nis zivo..bas ono..NEEEEDAAAAA mi SEEEE..
mozda zato..sto..hmm..dilaju se adrese blogova zesce..cak i na radnim mjestima..znat ce na koga se odnosi..ako cita..
i mozda zato sto je trebao osvanut jedan lijepi post...a nece..jer vise nema razloga biti lijep..barem ne toliko..
i mozda zato sto sam htijela jos jedan post prije tog pisat nesto o mom velikom prijatelju..hmm..pa nekako ain't gonna happen..
i tako..mozda zato sto je veljaca..i mace se macaju..
mozda zato sto sam jednostavno sva usporena..i moram ucit masu..a ne pomicem se...
i mozda zato sto sad prvi put odlucujem nesto ne napisat..nego jednostavno prozivljavat..pa dok ide ide...hmm..
u svakom slucaju..samo vam lijepi pozdrav saljem..i bacam se na ucenje..jer bi me Lo mogla pridavit.
pa pozz...do nekog boljeg trenutka..

sometimes I feel so down and out...
like emotion that's been captured in a maze..

IIIIIII još nešto:

baš me zanimaju vaši komentari..

- 13:37 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>