centrifuga https://blog.dnevnik.hr/lolina
četvrtak, 01.02.2007.
Hrvatska izvozna ofenziva ili Be croative uz francuska vina ili opali se finalnom hrastovinom po tikvi hgk
GOVORIMO HRVATSKI!!!
Znate li što je to - BRENDING ?
To je kad:
Na AFTER WORK PARTYJU, najčešće poslije ležernije NOVEAU CUISINE u nekom TRENDY i FANCY kafiću, CORPORATE MANAGER naloži svom najboljem HEAD HUNTERU da na TEAM BUILDINGU izabere nekoliko mladih ADVERTISERA, COPYWRITERA, MARKETING FREAKOVA, OPINION MAKERA I TRENDSETTERA.
Tada će svi oni, nakon STREAMINGA na CREATIV MEETINGU, između sebe odabrati TEAM MANAGERA, te će na višednevnom BRAIN STORMINGU sa stalnim ONLINE-CONFFERENCOM sa HEADQUARTEROM, uz kratke COFFEE BREAKOVE i lagani FINGER FOOD, od nekog imena ili proizvoda napraviti jedan autentični TRADE MARK.
ETO, JE'L SAD JASNO ?!!
eurosmijeh
Hrvatska izvozna ofenziva je projekt nastao kao plod rada Ministarstva gospodarstva i udruge Hrvatski izvoznici, a članovi projekta su Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, Hrvatska udruga poslodavaca i Hrvatska banka za obnovu i razvitak. Na njezinoj je izradi šest mjeseci radilo stotinjak domaćih stručnjaka uz članove tima Austrijske izvozne ofenzive kojima je načelu bio konzultant dr. Karl-Heinz Dernoscheg.
Europa se već ustrtarila od straha , hrvati postavljaju katapulte i naoružani praćkama gađaju preko šengenske granice paket bombama vegete , bajadere, paškim sirom (koliko ste ovaca vidjeli na pagu ?)… kaj još proizvodimo?
Predsjednik hrvatske gospodarske komore Nadan Vidošević punom parom stvara identitet zemlje koja osim vrhunskih sportaša i prirodnih ljepota raspolaže i kvalitetnim proizvodima koji mogu izdržati i globalnu konkurenciju. - Projekt “Be CROative” bla bla nije ništa novo jer Hrvatska gospodarska komora već deset godina zaredom promovira kvalitetne hrvatske proizvode koji uključuju značajke hrvatske tradicije, ali i inovacije.
Kako to izgleda u praksi vidjelo se na ovogodišnjem- jednom od najvećih svjetskih specijaliziranih sajmova- Domotex u Hannoveru gdje je hgk organizirao kao i svake godine
nastup naših proizvođača , poduzetnika i izvoznika. Revno i u cilju razvijanja hrvatske domaće privrede priredbu su popratili tamburaši
Domaći dečki , a kao zakuska na Službenom Hrvatskom danu ponuđeni su maštoviti kanape oblizeki uz birana francuska vina.
Srećom , inteligentni i iskustvom poučeni hrvatski proizvođači finalnih proizvoda i poduzetnici na uobičajena preserans ponašanja debeli hlad uposlenika hrvatske gospodarske komore izvukli su šverc prek grane iz svojih privatnih vozila , kombija i kamioneta izvorno domaće pršute,sir ,masline i hrvatska vrhunska vina.
Snalažljivi hr poduzetnici francuska hgk vina podijelili su njemačkim posjetiteljima šetačima koji su ne libeći se ni malo uz mini sendviče uspjeli ugurati u sebe i sadržaj cijelih boca. Oni koji nisu mogli popiti sve na licu mjesta i odjednom ; boce su utrpali u džepove kaputa na oduševljenje domaćih izlagača.
Tako su naši izvoznici koji i te kako pune državni proračun i proračun hgk , spasili obraz hrvatske privrede i svojim inozemnim velekupcima ponudili hrvatski proizvod uz hrvatsko vino i pršutine.
01.02.2007. u 13:57 •
33 Komentara •
Print •
# •
^