Bookmark and Share

centrifuga https://blog.dnevnik.hr/lolina

četvrtak, 01.02.2007.

Hrvatska izvozna ofenziva ili Be croative uz francuska vina ili opali se finalnom hrastovinom po tikvi hgk

GOVORIMO HRVATSKI!!!


Znate li što je to - BRENDING ?
To je kad:
Na AFTER WORK PARTYJU, najčešće poslije ležernije NOVEAU CUISINE u nekom TRENDY i FANCY kafiću, CORPORATE MANAGER naloži svom najboljem HEAD HUNTERU da na TEAM BUILDINGU izabere nekoliko mladih ADVERTISERA, COPYWRITERA, MARKETING FREAKOVA, OPINION MAKERA I TRENDSETTERA.
Tada će svi oni, nakon STREAMINGA na CREATIV MEETINGU, između sebe odabrati TEAM MANAGERA, te će na višednevnom BRAIN STORMINGU sa stalnim ONLINE-CONFFERENCOM sa HEADQUARTEROM, uz kratke COFFEE BREAKOVE i lagani FINGER FOOD, od nekog imena ili proizvoda napraviti jedan autentični TRADE MARK.

ETO, JE'L SAD JASNO ?!!
eurosmijeh







Image Hosted by ImageShack.us



Hrvatska izvozna ofenziva je projekt nastao kao plod rada Ministarstva gospodarstva i udruge Hrvatski izvoznici, a članovi projekta su Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, Hrvatska udruga poslodavaca i Hrvatska banka za obnovu i razvitak. Na njezinoj je izradi šest mjeseci radilo stotinjak domaćih stručnjaka uz članove tima Austrijske izvozne ofenzive kojima je načelu bio konzultant dr. Karl-Heinz Dernoscheg.

Europa se već ustrtarila od straha , hrvati postavljaju katapulte i naoružani praćkama gađaju preko šengenske granice paket bombama vegete , bajadere, paškim sirom (koliko ste ovaca vidjeli na pagu ?)… kaj još proizvodimo?



Predsjednik hrvatske gospodarske komore Nadan Vidošević punom parom stvara identitet zemlje koja osim vrhunskih sportaša i prirodnih ljepota raspolaže i kvalitetnim proizvodima koji mogu izdržati i globalnu konkurenciju. - Projekt “Be CROative” bla bla nije ništa novo jer Hrvatska gospodarska komora već deset godina zaredom promovira kvalitetne hrvatske proizvode koji uključuju značajke hrvatske tradicije, ali i inovacije.

Kako to izgleda u praksi vidjelo se na ovogodišnjem- jednom od najvećih svjetskih specijaliziranih sajmova- Domotex u Hannoveru gdje je hgk organizirao kao i svake godine
nastup naših proizvođača , poduzetnika i izvoznika. Revno i u cilju razvijanja hrvatske domaće privrede priredbu su popratili tamburaši
Domaći dečki , a kao zakuska na Službenom Hrvatskom danu ponuđeni su maštoviti kanape oblizeki uz birana francuska vina.

Srećom , inteligentni i iskustvom poučeni hrvatski proizvođači finalnih proizvoda i poduzetnici na uobičajena preserans ponašanja debeli hlad uposlenika hrvatske gospodarske komore izvukli su šverc prek grane iz svojih privatnih vozila , kombija i kamioneta izvorno domaće pršute,sir ,masline i hrvatska vrhunska vina.

Snalažljivi hr poduzetnici francuska hgk vina podijelili su njemačkim posjetiteljima šetačima koji su ne libeći se ni malo uz mini sendviče uspjeli ugurati u sebe i sadržaj cijelih boca. Oni koji nisu mogli popiti sve na licu mjesta i odjednom ; boce su utrpali u džepove kaputa na oduševljenje domaćih izlagača.

Tako su naši izvoznici koji i te kako pune državni proračun i proračun hgk , spasili obraz hrvatske privrede i svojim inozemnim velekupcima ponudili hrvatski proizvod uz hrvatsko vino i pršutine.



Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


01.02.2007. u 13:57 • 33 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Budeš li o meni mislio dobro Postat ću još bolja …ili obrnuto

lolina_@net.hr


Image and video hosting by TinyPic



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Add to Aboogy
A wise man should have money in his head, but not in his heart.

***
Blog.hr

Forum.hr

ZSE
Monitor.hr

Investopedia
vrijeme u eu

SDA
TO ONE
SEEbiz
HANFA
poslovni dnevnik
Abacus
nagradne igre

STYLE.com
BUSINESS.HR
Economist.com
mojedionice.com