made by martynicadizajn.blog.hr

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (6)

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu moć ćete čitat ono šta ja napišem...

ovaj se blog od 16.12.2006. otvorio

free web counter

free web counter


puta


Koliko me poznaješ? ae ljudi, rješite...




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws







LLittle
OOdd
RRaw
EElitist
NNeat
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr






ovo ja čitam:

džipsy d cigan


leon i točka


smmmmmmrt


ludara


turk


viško


fuck me,i`m famous!!!


jan(drijevićka)


adriana


garaža-pul jušić...u kojoj još nisam bila,ali nadam se da ću brzo...


kajin


jovanič kisi kisi



matujci


martinche


ikarice


maurich


fratarica


tramontana


sanja i ivana


trava i mika


trava


C.M.H.


gaby


ferdo


...mo...


lara i sanja


tri mušketira


tajana i ivona


lovranac ćo mona


aco


sarinjo


vukelić


puno sljikicaaa

INFO:
Ime:Lorena
Nadimak:Lory,Ujka..
Živim u:Šapjanama (skoro Slovenija)
Razred:2.b
Škola:Jezična gimnazija
Datum rođenja:8.7.1991
Horoskopski znak:rak

Moj moto:živi svaki dan kao da je posljednji!!!!

msn:ujka77@hotmail.com

ICQ:355-179-079

Volim:
-smijeh
-zajebanciju
-frendove
-izlaske
-pivu,bambus i vodku party
-uživat
-opuštat se uz dobru glazbu
-vozit motor (MOTOR, NE SKUTER!!!!!)
-sjedit sat vremena u đakuziju(al mi se neda)
-pjevat
-plesat
-bit dobre volje (rijetko se događa da nisam)
-duuuugo spavat
-gledat tv
-Morčić i cijelu njegovu ekipu
-nasmijat se do suza
-zajebavat staru i staroga
-našu buksu
-moju sobu
-kad Cicka u Tennisu naruči sendvič po pola i onda meni donese polovicu
-Šapjane
-dude(varalice)
-visit na netu
-moju đukelu
-gledat moju rubriku zalaganja iz talijanskog.. prepuna je komada...onako lijepo izredani
-tipkat poruke na mobitel
-kad se neko bez razloga ljuti na mene
-glasno slušat muziku
-spavat na satu
-pisat šta volim i nevolim
-kupat se u moru
-Sloveniju...


Mrzim:-ŠKOLU!!!headbang
-histerično cerekanje
-dvolične ljude
-kad neko ne prihvaća šalu na svoj račun
-ufurane ljude
-kad nemam šta radit
-autobuse (pogotovo 32)
-folirante
-kad se s nekim neš dogovorim i onda me zajebe
-kad ona mikrovalna u našem kafiću počne nenormalno tilit svakih 10 sekundi (al bar ima neki polifon zvuk.. moja doma ima molifon (ne, baš nije monofon, nego molifon..))
-kad netko iz maj femili pije iz MOJE, ponavljam, MOJE čaše
-kad se dopisujem s nekim na msn i onda slučajno stisnem Ž
-kad jedem kokice pa se nemogu rješit one plastike(ono žuto šta ne pukne do kraja od kukuruza)
-kad izađem iz kuće i blješti sunce, a kad dođem u Opatiju nemoš izać iz Morčića od pljuska
-politiku i sve političke stvari
-kad se dogodi neki vikend da sam pozvana na više mjesta i onda se nemogu odlučit di ću
-trigonometriju i logaritme
-to šta se preko tjedna nikad ne naspavam
-to šta nemam više šta napisat...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Paradise City Lyrics
» Guns 'n' Roses
Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Oh, won't you please take me home

Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Take me home Oh, won't you please take me home

Just an urchin livin' under the street, hard case that's tough to beat
I'm your charity case, so buy me somethin' to eat, I'll pay you at another time
Take it to the end of the line

Ragz to richez or so they say, ya gotta-keep pushin' for the fortune and fame
It's all a gamble when it's just a game, ya treat it like a capital crime
Everybody's doing their time

Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Oh, won't you please take me home

Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Take me home

Strapped in the chair of the city's gas chamber
Why I'm here I can't quite remember
The surgeon general says it's hazardous to breathe
I'd have another cigarette but I can't see
Tell me who you're gonna believe

Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Take me home, yeah

Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Oh, won't you please take me home

So far away, so far away, so far away, so far away

Captain America's been torn apart



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout

myspace layout



ROXETTE
"Listen To Your Heart"

I know there's something in the wake of your smile.
I get a notion from the look in your eyes, yea.
You've built a love but that love falls apart.
Your little piece of heaven turns too dark.

Listen to your heart
when he's calling for you.
Listen to your heart
there's nothing else you can do.
I don't know where you're going
and I don't know why,
but listen to your heart
before you tell him goodbye.

Sometimes you wonder if this fight is worthwhile.
The precious moments are all lost in the tide, yea.
They're swept away and nothing is what is seems,
the feeling of belonging to your dreams.

And there are voices
that want to be heard.
So much to mention
but you can't find the words.
The scent of magic,
the beauty that's been
when love was wilder than the wind.



Image Hosted by ImageShack.us



Kaiser Chiefs Lyrics





Sama Lyrics


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dido- Thank You

My tea's gone cold, I'm wondering why
I got out of bed at all
The morning rain clouds up my window
and I can't see at all
And even if I could it'd all be grey,
but your picture on my wall
It reminds me that it's not so bad,
it's not so bad

I drank too much last night, got bills to pay,
my head just feels in pain
I missed the bus and there'll be hell today,
I'm late for work again
And even if I'm there, they'll all imply
that I might not last the day
And then you call me and it's not so bad,
it's not so bad and

I want to thank you
for giving me the best day of my life
Oh just to be with you
is having the best day of my life

Push the door, I'm home at last
and I'm soaking through and through
Then you hand me a towel
and all I see is you
And even if my house falls down,
I wouldn't have a clue
Because you're near me and

I want to thank you
for giving me the best day of my life
Oh just to be with you
is having the best day of my life




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


AC/DC-Hard as rock

A Rollin' rock, Electric shock
She gives a lickin' that doesn't stop [That don't stop]
She line 'em up, Push you 'round
Smokin' rings going round and round
Her hot potatoes
Will elevate you
Her bad behavior
Will leave you standing proud
CHORUS:
hard as a rock [I'm hard as a rock]
Hard as a rock
Harder than a rock [Well it's harder than a rock]
Hard as a rock
Harder than a rock [Well it's harder than a rock]
The lightnin' rod, Strike it hot
Gonna hit you like a Rushmore rock [It's gonna hit you like a Rushmore rock]
No nicotine, and no pipe dreams
So low and dirty it's darn right mean
Hell elevator
I'll see you later [Yeah, sooner or later]
no I ain't gonna take it
I'm busting out [Listen, I'm busting out]
Chorus
yea
Hard as a rock
Harder than a rock
Hard as a rock
yea
I'm getting harder
yeah
yeeeeeeeeaahh!
harder than a rock
Well I'm harder than a rock
Hard as a rock
Baby I'm harder than a rock
Hard as a rock
Well it's harder than a rock
hard as a rock
Yeah it's harder than a rock
yeah
hard as a rock
well I'm harder than a rock
hard as a rock
yes I'm harder, harder, harder, harder than a rock.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Sandi Cenov-Malena

Malena, nocas srusio se svijet.
Malena, sve je tako glupo bez tebe.
Sad kad je stvarno kraj,
boze snage mi daj,
da samo prode ovo noc.
Tako prokleti san,
cekam novi dan,
prvi cetvrtak bez tebe...

Malena, od uvijek si znala tko sam ja.
Malena, ne mogu ja bez tvojih oblaka.
Sad sve su isti ko ti, sve se smiju tko ti,
kako su ljepe, samo da znas.
Sve me ljube ko ti,
sve me lazu ko ti,
sve su moje, od kako sam sam...

Malena, kako cu bez tebe sutra?
Malena, fali ce mi stobom jutra.
Ima drugih, ima boljih,
ali nebo zna,
samo ti si moja...

Malena, nocas srusio se svijet.
Malena, sve je tako glupo bez tebe.
Sad kad je stvarno kraj,
boze snage mi daj,
da samo prode ovo noc.
Tako prokleti san,
cekam novi dan,
prvi cetvrtak bez tebe...

Malena, kako cu bez tebe sutra?
Malena, fali ce mi stobom jutra.
Ima drugih, ima boljih,
ali nebo zna,
samo ti si moja...

2x

Malena, kako cu bez tebe sutra?
Malena, fali ce mi stobom jutra.
Ima drugih, ima boljih,
ali nebo zna,
samo ti si moja... MALENA...

Ima drugih, ima boljih,
ali nebo zna,
samo ti si moja... MALENA...

Malena, nocas srusio se svijet...



evo neke sljikice koje su mi jako najs:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


volim:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us
ne ovo.. (ok, to isto..)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nego ovo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
elemental



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Elemental-Iz dana u dan

Kol'ko nisko idemo, moze li uopce nize
mozda nam se dig'o zanos
al' standard nam se ne dize
dani ponosa i slave
i minusa na tekucem
mi ne zivimo, mi prezivljavamo
sta ostavljamo nasem buducem narastaju
dugove, racune, rate kredita nas guse
a nemamo ni kune
kombiniramo kako odgodit' placanje
bar za desetak dana
jebo zivot kad na karticu se kupuje hrana
di smo sad, stara stednja se otopila
osla na ono bitno
pojela se i popila
bez svega smo ostali
prenaglo nas je pogodilo
ko uopce zna sto se to
prek' noci dogodilo

Koga da pitam, brate
ko ce mi dat' odgovore
reci bilo sta osim
da je moglo biti gore

Sve te tisuce, hiljadarke, konjanici i rudari
stavljani davno na stranu
za neki san da se ostvari
nestali u brojkama
brojke ko snijeg okopnile
dok mi smo prezivljavali
zivotne stvari poskupile
i di smo sad
napokon mirni, napokon slobodni,
napokon u svojoj drzavi
al' sad smo siromasni
dali smo svoje snove
za ovu zemlju i nije nam zao
al' usput se nasao
domoljub veci od nas
pa pokrao sav visak
radili, al' nisu nas cijenili
mjesecima cekali da plate
trud sto smo ulozili
di smo sad, opet sve ispocetka
za kol'ko nisko idemo
od ponedeljka do petka
kol'ko danas vrijedi nas rad
imali smo, sad nemamo, di smo sad

Ref. (x2)
Samo zivimo iz dana u dan
i svaki san davno nestao je izbrisan
koga da pitam, brate
ko ce mi dat' odgovore
reci bilo sta osim
da je moglo biti gore

I di smo sad (di smo)
jos cekamo bolje sutra
mozda naivno se nadamo istim stvarima
dok iznutra cijeli sistem zakazuje
nema pravde da nas stiti
nema postene vlasti, sve sami konvertiti
obecanja su jeftina
a zivot je tako skup
pa su uzor kriminalci
sta ces, nije narod glup
hoce standard, hoce lovu,
hoce zivit', hoce sve
a to cekaju i cekaju
i cekaju i popizde
jer nema smisla, rezije su visoke
minus je preduboko
sve to traje predugo, narod puk'o
jedni kukaju sto jucer bilo
bolje je neg' danas
drugi divljaju, galame
dok ih puca nacionalni zanos
i pitam te, pitam te
di smo sad
dalje radimo na crno
ispod cijene, al' do kad
ko ce vratit' dostojanstvo,
ko ce platit' punu cijenu
dat' nam tol'ko kol'ko vrijedimo
da stvari jednom krenu
vise gubimo strpljenje, samo brojimo probleme
sve sto imali smo nemamo
i tesko nam je breme
pa na kraju svatko zapita se
kolko nisko spao sam
pa kako onda ostat' ponosan

Ref. (x2)

I reci mi da smo mogli promijeniti svijet
reci mi, molim te
i da ce djeca sto dolaze
imat' nasljede za ponijet'
i reci mi da nismo
sve dobro unistili
reci mi, molim te
i da cu moci
mirno spavati od savjesti

Reci mi da mozemo izgraditi
da jos nije prekasno
i ako zakazem daj mi snage
stvorit' nesto prekrasno
i vec sutra volio bih otvoriti oci
pa da budem zahvalan
al' ne mogu pa stisnem zube
i hodam iz dana u dan

Ref. (x2)

subota, 16.12.2006.

bok svima...
imam za vas samo dvije kratke obavijesti...
1)meni se onaj prijašnji blog sjebao... mislim zaboravila sam lozinku... mislim nisam al mi je ne prihvaća... tako da sam od sad dostupna u novom centru.. hehe... dostupna na (n)ovom blogu...
2)raul mi se požalio kako su njemu i igoriću zatvorili brodokomerc i sad moraju ić pit u grad... ajme...kako tužno... so so so sad...rolleyesno

btw..htjela sam stavit nekog smajlića koji plaće al ga nema... šmmmmrc=(=(=(

volim vas svih... byyyyyyyy

|give it to me babe..aha aha 8| pa reko di ćeš???| ...kad gori neka onda gori do kraja...|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.