instagram & facebook katalozi reklama?

nedjelja, 04.03.2018.



Gdje se danas može najbolje reklamirati? Odgovor se nekako nameće sam - na društvenim mrežama! Kad pogledam broj reklama na stranici fejsa, jasno mi je, postao je katalog reklama. Na naslovnoj stranici nekad imam više reklama od postova. Koja od ovih mreža je bolji prostor za reklame?
Facebook je do sad bio broj jedan za reklamu. Problem je što je facebook već preplavljen reklamama i nekako bodu u oči tako da ih već automatski samo prelazimo pogledom i nastavljamo gledati ostale postove. Imam osjećaj da moj mozak na fejsu funkcionira po nekom principu - zanimljiv post (gledam/čitam) - oglas (preskačem) - zanimljiv post (gledam/čitam).

Na instagramu su reklame malo manje nametljive i češće ih pogledam. Kad mi na naslovnoj stranici između 10 postova iskoči neka reklama i nju pogledom registriram. Reklame na instagramu mi zapravo ne smetaju, nekako su mi suptilnije od reklma na fejsu. Počela sam sve što trebam tražiti na instagramu.
Instagram mi djeluje kao savršen katalog; npr. tražim frizuru - ako ju tražim na fejsu izbacuje mi određene profile na kojima je samo dio frizura koje reklamira taj profil, moram stalno ulaziti i izlaziti iz profila u profil i klikati a to traje i oduzima mi vrijeme. Na instagramu je jednostavnije - upišem frizura i pod tim hashtagom mi instagram izbacuje cijeli niz slika na jednoj jedinoj stranici. Tu imam osjećaj da mi je pred očima najveći katalog u kojem još usput mogu uspoređivati ono što tražim.
Uspoređivanje je bitna stavka. Želim usporediti dvije usluge ili dva tri proizvoda prije nego što donesem odluku koji je za mene najbolji a na instagramu to i mogu.
Nakon što na istagramu odlučim što mi se sviđa prema izgledu lako kasnije potražim detaljniji opis ili cijenu na drugim stranicama.
Druga dobra strana je što na instagramu neke stvari mogu vidjeti na fotkama stvarnih osoba a ne dobro uređenim reklamama - to je odlična pomoć pri procjeni. Reklame naravno imaju cilj učiniti da svaki proizvod djeluje savršeno ali kad ga korisnici instagrama uslikaju i sami objave ta slika je puno bolji pokazatelj. Na instagramu pod jednim hashtagom gledam slike proizvoda na reklami i tog istog proizvoda kod nekog potrošača jednu pored druge - to je ono što želim vidjeti kad nešto tražim!

Oznake: instagram, Facebook

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.