Blogić za moje solo planinare :)

nedjelja, 15.04.2018.



Nakon što sam provela dva predivna dana na Sljemenu odlučila sam ga malo pohvaliti u svom blogu. Nije prvi put da sam posjetila Sljeme ali je prvi put da sam otišla sama i provela dva dana gore. Meni se svidjelo pa vjerujem da će se još neki inspirirati.
Ukoliko želite sami planinariti a još niste, to se nikad ne preporučuje. No, dobro je znati da niste jedini i da je moguće. Upoznala sam još nekoliko ljudi koji jednostavno uživaju u miru i tišini i zato ponekad planinare sami. Riskantno je, vjerovatno ali svakako ima puno prednosti. Ljudi koji uživaju u tome će svakako ponekad planinariti sami pa mislim da je dobro podijeliti i iskustva.
Planinarila sam solo na Paklenici i Mariborskom pohorju, predivno je ali ne bih tako lako preporučila drugima. Preporučila bih Tivoli pored Ljubljane ali to su mali usponi i staze su više za šetanje nego za penjanje, zato preporučujem Sljeme!

1. Pristupačno je - od centra Zagreba do vrha Sljemena se dođe za manje od sat vremena, od i do gore često voze lokalni autobusi. Možete kombinirati - dođete autobusom - spustite se pješke ili se popnete pješke i spustite autobusom.

2. Ima puno planinarskih domova! Osoblje je pristupačno, rado daju savjete i trude se da svakom gostu bude ugodan boravak. Nije problem da dobijete svoju sobu!


3. Postoji mogućnost da se potpuno izolirate ali u slučaju da želite ljude oko sebe - ljudi ima :). Preko vikenda ima puno posjetitelja i iako ste sami, zapravo ste sami možda, od 6h ujutro do 8h.
Nakon 8h hrpa ljudi šeta stazama u blizini domova ali postoji mogućnost da odete na drugi dio Sljemena, koji je kako domaćini kažu, još uvijek malo divlji :)
Kad god negdje sjednete nešto pojesti ili popiti Zagrebčani su jako ljubazni i odmah vas zovu da se pridružite. Najdruštveniji su dečki koji voze off road bicikle, oni su spremni ponudi vam pomoć i kad niste izgubljeni, uvijek stanu i pozdrave, rado vas upute na zanimljivije staze.

4. Pogledi su predivni


5. Staze su markirane ali što je meni još bitnije veće staze su ucrtane su na kartama a i signal na Sljemenu je uglavnom dobar.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.