Sam nemojte dolazit srat

ponedjeljak, 03.07.2006.

Poboljšanja na području druženja i pronalaženja života

Konačno je malo zahladilo što se tiće ovih ljetnih vrućina, al šta da kažem? Opet ne valja. Prvo ti je vruče- pa je bezvezno kišno vrijeme...
Uglavnom, to nije bit ovog posta. Samo sam htjela objavit nedavne događaje, jer u zadnje vrijeme nemam neka ozbiljnija razmišljanja osim hoću si složit sendvič s posebnom ili čajnom i kog ću zvat na dopodnevnu kavu. Sad sam probala sestru (koja usput ima 12 godina i za razliku od mene puno sreće u ljubavi i prijateljstvu. ma imam i ja sreće u ljubavi, al nisam ja baš programirana za sve te sladunjave stvarčice. nisam uopče romantična i često djelujem hladna jer mislim samo na sebe... :"(( ).
U petak je Andrea prespavala kod mene zato da nas moji starci mogu odvest u Sirač u Zadrugu na feštu. I mogu reč da nam je bilo stvarno zakon, osim što će me kad sljedeći put tamo dođem gledat ko lezbačku metalku (zbog određenih događaja).
Subota- dopodne me nazvo frend jel oću ić s njim šetat cucka o kojem je već bilo rijeći u 3. ili 4. postu, neznam. Onda sam otpratila Andreu, razgovarala s Matkom o nečem što me dugo mučilo i prošetala Peni (psa). Poslje sam srela Eminu i Marijanu i pozvala je mene i Andreu u petak na rođendan i tako...
Možda u zadnje vrijeme češće spominjem Andreu, al šta mogu kad je trenutno jedina frendica koja me nije iznevjerila. Mislim, ima ih još, al s njima se nisam nikad intenzivno družila da baš izlazimo zajedno ili su u Siraču.
To je to zasad. Ako netko ima robleme kao ja, mogu reći samo jedno:" Drago mi je da nisam jedina bez života!" Ma ajd šalim se.

03.07.2006. u 11:59 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

E ovaj put za stvarno, neću ništa srat. Čista istina

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr