living it simple

ponedjeljak, 21.11.2005.

puna ambicija kao uvijek...



Danas sam si baš pametna! . ;) Imala sam popodne školu..ali sam svejedno ustala u pola 7...zašto?Išla sam kod dečka učit! He-he...učit??? whatever,,bilo mi je baš lijepo kod njega..zajebancija..nemrem vjerovat da je s nama sve ispalo ockej...ma kaj ockej..super!!!!
Zaljubljena sam i trbuh mi je pun leptirića..dugo nisam bila tako sretna..
Bila sam danas samo na hrvatskom..prva 2 sata je bio tjelesni..hmm..nisam išla..a pokupila sam se i zadnja 3sata (fizika, matiša i etika) .. razlog mog odlaska? ;) : mat i fiz nije bilo profesora..a etiku mi se onda nije dalo čekat...i tak..e, da, bitan detaljčić današnjeg dana..dok sam bila kod dečka..njegov tatek je došo ranije s posla..a..bed..koji neugodnjak..

- 21:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #