O meni:
ime: Iva =)
prezime: ......
godine: pa jel vam to vazno?
grad: Nigdjezemska =)
frendice:
Tina,Mateja,Karla
,Emma,Lucija,
Lea,Ivana,Gabi,Ana,
Helena,Maja,
Nikolina,Diana,
Anamarija...
cyber frendice:
Antonija,
Darija,Ivana,
Sorayaa,Kaja,
Kate,Anja,...,
frendovi:
Pierre,Thor,Matko,
Ante,Filip,Dodo,
Tonko,Oki,%u010Coka,Matija,
Andrija,
Ivan,Boris,Roko,
Mario,Stjepan,Tin,...,
Cyber frendovi:
Domagoj ,
Antonio (RazZzor),
Dominik,Bojan,
Marko,Filip,Luka,
Borna,
Petar,Silvio,Tin,..,
Petar,Viktor,
Ante,Matej,Danijel,...,
ljubav: svida mi se jedan decko :D (cuj mene , jedan? hahahahahhahahaha)
naj draza drzava: Belgija i Hrvatska



volim:
-sebe
-moju simpatiju cerek
-skejtanje
-moje skejtove (imam ih 20)
-moj MSN
-moj mobitel
-moj kompjuter
-moju sobu
-filmove
-Okijevu kosu
-ljeto
-rozu boju i crnuuu
-moje rajfove =)

mrzim:
-umi%u0161ljene ljude
-knjige
-%u0161kolu
-povijest
-sestru
-zimu
-sivu boju

od muzike slusam:-Belle Perez
-Lindsay Deanen
-X!nk
-Thor
-Antonio Jose
-Maria Isabel
-Vrane
-Guliano
-Thompson
-Tarkan
-Bullet for my Valentine

i josh svakakve gluposti smijeh

e sada opish mojih frendova:

Girlz:

Tina-Tinchi moja mala...
ona mi je the best frendica koju sam ikada imala u zivotu!!
prije smo se mrzile a u 4.raz smo se sprijateljile i nekim cudom posatle najbolje frendice!! ma ona vam je skroooz luuudaaaa,lijepa,pametna (pametna?? haha..ma shalim se ja :D)
ima smisla za humor,zna se zabavljat,obozava motore ,decke sa dugom kosom,narodnjake,Italiju,....,..
svida joj se jedan decko ;) nije neka tajna pa mogu reci kak se zove...Marijan.. =)
ona je poznata po svom krestavaom glasu i jaaakom vristanju..a zna se i smijat ko vjestica :D
maaaaaa luwaaam je jaaaaaako jako jaaako puuuuunooo!!!


Gabi-ma suuuper je ona!
cijelo vrijeme nes izvodi...ma ona jednostavno ne moze biti mirna....brblja cijeli dan... zna cuvati tajne...mislim da je to sve...i nju jaaaako puno luwaaam!


Mateja-hahaahha..ma prekul je ona!! uvijek kupuje neku lijepu odjecu... zna puuuno viceva..presmijesna je ona!!

Monika-mala pjegava...
ona je stvarno ono luuda! ma preeeludaaa! sada ce u 4.razred i preekul je!
izgleda isto kao Lindsay Daenen iz Belgije... nju jednostavno obozavam!! svaki dan napravi neku glupost..uvijek mi izmami osmijeh na lice! s njom se nemogu prestat smijat!! pocnem plakat od smijeha uvijek!!

Boyz:

Domagoj K.-mali cakani :D
hehe..ma on je jednostavno suuuper!!! moj mali susjedich (i moja simpatija =D)zna uvijek sha me zivcira pa mi to namjerno radi..najvise me zivcira kad me gleda i onda obrvama radi gore-dolje i tak stalno dok mu ne vrisnem na uho! e onda prestane..! =D ima prelijep glasić i preslatko se smije..! uvijek se smijem s njim..a najdraže mi je kad idemo zajedno na nogometno igraliste pa ga ja moram ucit nogomet :D


Marijan K.-Domagojev brat..
moj susjed..lud..zgodan :D .., presmijesan...,voli nogomet...blablabla...to je Tinina simpatija :D
laze mi da se nije ofarbo ,a ja znam da je :D
svaki dan dolazi po mene s biciklom..ma nikad nije doso bez bicikla a zivimo tak jako blizu! ma on je preeeeKUL!!!



Teo-haha..neznam sha da kazem..mislim da je ovo dovoljno: zgodan,malo umisljen,suuuper frend,igra nogomet,obozava Thompsona!!!!!!!!

Matko-bwahaha... ma on je stvarno LUD! malo je lud
jako je romantican..uvijek se ubacuje curama..meni je vec 10000 puta a to me nerviraaaaa!!!!! obozava moje zlatne tenisice..stalno ih obuce pa me oponasa..lol..da znate kak to izgleda..hahahaahahah..evo jos neke stvari o njemu : zgodan,glup,pametan,smotan,...blablabla..neznam vishe..



eto to je sve o mojim THE BEST FRENDOVIMA!



I am a girl ,and I love one boy wink, and he is soooo cute...nut
SO WHAT???


U raju je lijepo ,ali u paklu je ekipa =D





KUL slikice:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us








  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis Blogacha:
Hi! OvO jE bloG u koJeMu cU piSaTi svAaSta...a naJvisHe o mOm zhiWotu =) no, Uzhivajte! zujo
Iva


Image Hosted by ImageShack.us



Rihanna_-_Don't_St...



~~Tvoje pljave ochi na prozhoru mi stojje..ufff..sha bi sve dala da su samo moje? =)) ~~

Efo vam kako nazivciraT ljudiche u liftichu =) :

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po ledjima pa se pravi da nisi ti.
2. Pritisni dugme i pravi se da te udarila struja.
3. Zadrzhi vrata otvorena i reci da cekas prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveci se da je neko usao) i kazhi: "E, dje si buraz, sta ima..."
4.Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slucaju opasnosti i na kraju im pozeli sretan put.
6. Kad se vrata zatvore kazi prisutnima: "Bez panike, opet ce se otvoriti."
7. Lupaj glavom o zid i deri se: "Umuknite svi! Usutite vec jednom!"
8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad neko pritisne dugme.
9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kazi: "Imam nove carapeeee..."
10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko udje u lift.
11. Ispusi nos i pokazi sadrzaj svoje maramice ostalim putnicima.
12. Zvizduci prvu strofu "Lijepe nase", neprestano.
13. Nasloni se na nekog i sapni mu: "Dolazi policija!"
14. Namrsti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"
15. Deri se:"Cuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.
16. Zaderi se:"Ding!" kad god lift stane na nekom spratu.
17. Ako se neko ocese o tebe, lupi ga po ruci i reci: "shuga!"
18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"
19. Sumnjicavo onjusi osobu do sebe, napravi zgadjenu facu i pomakni se.
20. Kad lift krene prema gore, pocni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujuci: "Dole, rekao sam dole!"
21. Cerekaj se histericno desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ljolj =))


¤¤ Ne placi, sminka ce ti se razmazaT ¤¤
¤¤ Krava kravi kaze MU a ja tebi AJ LAV JU ¤¤
¤¤ Lijepo je biti zaljubljen , a sha kad te decko ostavI???? ¤¤
¤¤ Svatko ima nes lijepo u sebi... sha unutarnje organE??????? ¤¤
¤¤ Svaki dan je novi daN ¤¤


~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Linkichi:
~Domagoj ~
~Antonija~
~Zeljka Veronica~
~Gobac Junior~
~Emma~
~Filip~
~Karlaaaa~
~Kaja~
~Tomislav~
~moj i Tinin blog~
~moj i Kajin blog~
~DoD0_o~
~Sanja~
~Dominik~



petak, 29.06.2007.

ŠTA???

haha...koji glupi naslov..bang
ok, ima jedno značenje...... ŠTA ti glupi ljudi na TV-u izmišljaju!??
ajme ja cu ih sve tam poubijat..sam nek me se cuvaju...dolazim kad nabavim atomsku bombu smijehpuknucu
eh...da...... rekli su da HRVATSKA nece nastupat na djecijoj euroviziji 8. prosinca u Rotterdamu,Nizozemskoj ...
ajmeee...pa ja u poludit.... namcor pa kak to mogu ukinut ? ja nemogu vjerovat..kakvih glupih ljudi postoji na ovom svijetu lud
pa Hrvatska je pobjedila na eurosongu 2003. pa valjda smo zaslužili da nastupamo? ŠTA ne?
ja sam veeeeelika obožavateljica tih eurosonga i "djecijih" i "odraslih"........ blabla
evo lista mogucih natjecatelja :
Armenija
Bjelorusija
Belgija
Bugarska
Cipar
Makedonija
Gruzija
Grčka
Litva
Malta
Nizozemska
Portugal
Rumunjska
Rusija
Srbija
Španjolska
Švedska
Ukrajina

a ako kazu da to josh nece prenositi....e ja cu stvarrrrrrnoo poludit burninmad
PA VALJDA SAM I JA ZASLUZILA NAGLDEAT SE ZGODNIH DECKIJU TAMO????naughtynaughtynaughty
haha..
ali ok....iam ja internet koji sve moze..pa onda cu valjda moci to gledati....a dobro..ja ko i uvijek navijam samo za Belgiju....bash me zanima koja ce pjesma pobjediti na Eurosong for kids u Belgiji... rolleyes
ja cu to prva saznat smijehnut


odoh ja sada....wink

pozdrav! a posebno Vinku i Domagoju yeszujo

byeee wave



| CoMeNtIrAj (46) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.