ey ljudovi...


evo...opet ja... nisam uopće pisao blog preko ljeta...pa šta vas zamoina ša ja radim??? a neda mi se pisati ni sad ako ćemo baš o tome... evo počela škola...juhu...everyone is happy...kao... daj ma koja škola....vać mi je dosadna a tek su prošla tri dana...
inače, škola, tj razred je koma...baš koma...svake godine sve gore...najbolje je bilo kad se nitko nije znao u razredu...tako da je sve to, ukratko, kurac...dobili smo i par novih profesori i sad je samo pitanje kako će biti s njima...al nema beda...

bed što je ljeto završilo, baš je...mrzim kad je ovako zima, a ovo sada nije još ništa..:(((
evo baš da ne kažete, ako još ko ovo čita, da se ne javljem..... pozzz


06.09.2007. u 17:20
° 9 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


coments no/si?


Opis bloga

ništa važno, obični problemi bez mnogo ozbiljnosti...

neznam šta da da radim pa pišem ovo... obično ne pišem ovako kako pišem obično govorim istarski iliti istrijansku ku ćemo jušto istinu reć.... tako tu ću pisat kakove svoje pizdarije, onako... kako ki nima ča delat.....


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

google
iskon

neko koga volim posjećivati.......

pijani mizantrop
aivi
mala kanfanarka
mala sarita
renky
leptirica
v@ness@
mala zgubljena.....lindy
mala rovinjka
moje najslađe rovinjke


malo i mjuze....

Pijem da je zaboravim
U očima krijem tugu,
samoća mi dušu para
Pijem da je zaboravim,
al' želja se veća stvara

Nazdravite drugovi, sa mnom i sa tugom
Otišla je voljena, u zagrljaj drugom

S punom čašom ja drugujem,
ona mi je samo vjerna
Čašu gledam, mislim na nju,
sad je čaša razbijena

Uz muziku i uz pjesmu,
da mi brže prođe vrijeme,
a u zoru s uzdisajem,
u prozore gledam njene

Tako dane ja provodim,
i besane svoje noći,
Al' srce mi ne vjeruje,
da mu ona neće doći

evo pjesma ovog bloga......

Sve je ona meni

Volio sam jednom jako u životu svom
Garavušu garavušu u sokaku mom

Sve je ona meni
Dobro što ja znam
Srce moje lažem sebi
Bolje kad sam sam

Opile me njene oči ne znam što je nju
Pa je dala mladost svoju za barabu tu

Otišla je za tri dana ni sam ne znam kud
Srce moje za njom kuca ali uzalud

ovo vam je ljudi moji THE SONG, ko ovo nezna, nezna ništa.....

U ljubav vjere nemam
Oliver Dragojević i Gibboni

Dušu sam potrošio zbog toga ne žalim
Sve sam svoje prošao, bezbroj prječica do sna
Bezbroj slijepih ulica

Srce se umorilo i ne znam šta ću s njim
U šta sam se pretvorio, sretan ili nesretan
Ja samo jedno znam
Nju da sam ženio, ne bih tako uvenuo
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
Njenim ih imenom nazvao
Starim ja, a u ljubav vjere nemam

Dušu sam potrošio, zbog toga ne žalim
U šta sam se pretvorio, sretan ili nesretan
Ja samo jedno znam

evo ova pjesma mi se isto jako sviđa, pogotovo zato jer obješnjavo moju sadašnju životnu situaciju.......haha :((((((

Nekako S Proljeca

Nekako s proljeca uvijek meni doluta
Neka ceznja tama, tiha mudrost davna
Spustam ja stare kofere na perone sudbine
To je miris zrelih godina
Moj kaput bas je tezak, najdraza

Nekako s proljeca ja se sjetim starih drugova
Probude se u meni svi derneci pijani
Tad nosim stare cipele, one znaju moje ulice
To je boja crna ponocna
Moji koraci bas su teski, najdraza


I opet taj osjecaj samoce
Kad nece nikog mene krene i hoce
I opet mrakom svoje pjesme bojim
Pijan od zelje za usnama tvojim

Sav sam tih od ludila
Nekako s proljeca
Sav sam tih od ludila
Nekako s proljeca

Nekako s proljeca sjeti mene nepravda
Na pobjede poraze i sve lazne obzire
Napravim racun prastanja, popijem pusta mastanja
To je ukus lijepog kajanja
Moji kapci bas su teski, najdraza

Nekako s proljeca noc mi oci otvara
Nemam san da uhvatim, nema dana da ne izludim
A hocu da te vodim ja tragom sunca, jugom maslina
To je dodir tvojih bedara
Moja dusa bas te voli, najdraza

Sav sam tih od ludila
Bez tebe s proljeca


Free Hit Counter
Free Hit Counter


ovoliko vas trenutno ima