UBIJMO MJESEČEVU LJEPOTU...

petak, 09.06.2006.

zabi gol

>hehe počelo je i to nogometno prvenstvo...dugo očekivano... za muški spol, naravno. svaka čast ženskim iznimkama. meni nije to baš nešto jako zanimljivo. muškarci ganjaju loptu, promašuju ili pogađaju gol... moj dragi, inače i sam nogometaš, lijepo se zavalio i gleda... gleda... gleda... hm, zato ću sada ja lijepo otperjati nekamo s curama. kad već on neće.
joj, jedva čekam lijepo vrijeme... da se mogu izležavat na suncu, ići na kupanje, jednostavno uživat. danas me uhvatio pljusak u gradu. super, nasred trga. ali i nije bilo tako loše... sjetite se samo reklame za Niveu soft - poput blage ljetne kiše...
ovo vrijeme loše utječe na mene mislim.
pusa

- 20:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • nothing&all

    st patrick's

    st patrick's


    P O I S O N

    YOUR CRUEL DEVICE
    YOUR BLOOD LIKE ICE
    ONE LOOK COULD KILL
    MY PAIN YOUR THRILL

    I want to love you but I better not touch
    I want to hold you but my senses tell me
    to stop
    I want to kiss you but I want too much
    I want to taste you but your lips are
    venomous poison...
    You are poison running through my veins
    You are poison, I don t want to break
    these chains...
    Your mouth, so hot
    Your web, I am caught
    Your skin, so wet
    Black lace on sweat...
    I hear you calling and it s needles and pins
    I want to hurt you just to hear you screaming
    my name
    Don t want to touch you but you are under my
    skin..
    I want to kiss you but your lipa are venomous
    poison...
    You are poison running through my veins, you are
    poison, I don t wanna break these chains.... poison...

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr



    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws

    Scroll images by bigoo.ws


    st patrick's day 2006

    st patrick's day 2006



    SoMeThInG aBoUt Me...

    MySpace Layouts

    S. Valentine images


    -18 mi je jeebenih godina tek (ili već?)
    -završila hotelijersku-turističku školu
    -nadam se da ću uspjet upisat nešto
    -obožavam jednog dečka, najboljeg
    na svijetu
    -volim: čitati, ludovati, izlaziti, motore,
    životinjice, krafne...
    -ne volim: matematiku, zubara, blato,
    vjetar, mliječne proizvode, narodnjake
    -želim:kawasaki zx6R ili
    barem BMW peticu ( skromno )
    -zanima me: arheologija, povijest
    - eh da-mrzim hvalisave, dvolične i
    umišljene ljude
    -...........................................
    KISSSSSSS