UBIJMO MJESEČEVU LJEPOTU...

utorak, 28.03.2006.

J**** TI NASLOV

Joj, kako je vani lijepo vrijeme.... Odmah mi se neda učiti ni ništa raditi.

da bar ostane tako...yes Jučer sam uzela slobodno, tj.

markirala sam cijeli dan. Pa što, moram i ja malo uživati. Za ispričnicu

ću lako. Ne mogu vjerovati da još 7 tjedana idem u školu... party

Brzo će to proći

Ima tko za preporučit kakvu dobru knjiigu? Nisam već 100 godina pročitala

nekaj dobroga...

Vraćam se ja hrvatskom, uživajte i pozdravwave

- 09:43 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • nothing&all

    st patrick's

    st patrick's


    P O I S O N

    YOUR CRUEL DEVICE
    YOUR BLOOD LIKE ICE
    ONE LOOK COULD KILL
    MY PAIN YOUR THRILL

    I want to love you but I better not touch
    I want to hold you but my senses tell me
    to stop
    I want to kiss you but I want too much
    I want to taste you but your lips are
    venomous poison...
    You are poison running through my veins
    You are poison, I don t want to break
    these chains...
    Your mouth, so hot
    Your web, I am caught
    Your skin, so wet
    Black lace on sweat...
    I hear you calling and it s needles and pins
    I want to hurt you just to hear you screaming
    my name
    Don t want to touch you but you are under my
    skin..
    I want to kiss you but your lipa are venomous
    poison...
    You are poison running through my veins, you are
    poison, I don t wanna break these chains.... poison...

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr



    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws

    Scroll images by bigoo.ws


    st patrick's day 2006

    st patrick's day 2006



    SoMeThInG aBoUt Me...

    MySpace Layouts

    S. Valentine images


    -18 mi je jeebenih godina tek (ili već?)
    -završila hotelijersku-turističku školu
    -nadam se da ću uspjet upisat nešto
    -obožavam jednog dečka, najboljeg
    na svijetu
    -volim: čitati, ludovati, izlaziti, motore,
    životinjice, krafne...
    -ne volim: matematiku, zubara, blato,
    vjetar, mliječne proizvode, narodnjake
    -želim:kawasaki zx6R ili
    barem BMW peticu ( skromno )
    -zanima me: arheologija, povijest
    - eh da-mrzim hvalisave, dvolične i
    umišljene ljude
    -...........................................
    KISSSSSSS