luda_krava

srijeda, 25.01.2006.

prva, druga, treća, … crash. glup.

prva
danas sam, ni sam ne znam kako, odradio 80km u našem divnom gradu. malo vjetra, malo leda, malo više sunca, a najviše luđaka.
kad je južina svi luđaci ko po dogovoru izađu na ceste, pa slijede proklizavanja, nagla kočenja, burna reagiranja, nadasve redikulozni sudari, pa nerijetko i ponešto lančanih.
sad kad je hladno opet na cestama ima masa luđaka. većinom te mrzle luđake predstavljaju pješaci koji će radije istrčati pred auto nego sačekati zeleno svjetlo na semaforu.

dragi moji kreteni. znam da je hladno čekati na vjetrometini zeleno svjetlo, ali odjebite od mog blatobrana. ne rade autopraonice kad je ovako hladno. radije se bacite pod autobus ili poneki kamion nego ispred mene, jer kad vas ja pokupim s autom ne da ću vam pružiti pomoć nego ću onda još ubit boga u vama.

vjerujem da je ukupna suma luđaka konstantna. optimist sam, jer lakše mi je vjerovati da su luđaci koji su za vrijeme juga vozači za vrijeme bure pješaci. mislim da je puno lakše vjerovati to, nego zbrojiti jedne i druge luđake pa se diviti konačnoj sumi.

druga
druga je već velika brzina. nekima jest nekima i ne baš.
najveći uzročnik prometnih nesreća jest brzina, ili kako to naši momci u plavom vole reći neprilagođena brzina.
neprilagođena brzina. što je to?
neprilagođena brzina je ona brzina pri kojoj čovjek može izaći iz auta, otići do šofera vozila ispred vašeg, ubiti boga u njemu, vratit se u svoj auto, dati žmigavac, ubaciti u treću i to sve napraviti dok se vozila kreću.

treća
treća je sredina. nadomak četvrte. korak do pete, te malo bliže šestoj. treća je brzina ona koju ste prešaltali nakon fizičkog obračuna.
treća je good gear before cruise gear.
voziš se, ali može i bolje. nije da ne guštaš, ali… zašto voziti u trećoj ako možeš ubaciti u četvrtu?



cijene goriva u hrvatskoj fluktuiraju oko 8 kuna po litri.
u prošlosti smo se kebali poradi žena, vjere i boga, a ubuduće ćemo ratove voditi poradi naftnih derivata. i ko je onda tu lud?
no opet, lako za goriva. 50 kuna goriva je 50 kuna. ta računica je jednostavna.



najvažniji graditeljski pothvat u povijesti lijepe naše silovane je dovršetak dalmatine. iako se gradila koliko se gradila i cijene kolike jesu, ljudi su je dobro prihvatili. toliko dobro da se i uprava cesta ugodno iznenadila rezultatima uporabe.
unatoč nekim sitnim nedostacima ona je tu. konačno.



jedna stvar mi nije jasna. (ok, ne baš samo jedna, no nebitno) znam da smo u stanju trošiti lovu i trošimo je za kojekakve nepotrebne pizdarije, no opet…
koju ulogu ima jebeni presretač na autocesti?
to mi nikako nije jasno. investicija u već pozamašni broj nadprosječno jakih auta i motora. u čemu je tu dobit? da li je zaista ta investicija bila potrebna?
autoceste su najsigurnije ceste za vožnju. zašto? zato što su tako projektirane. manje od 5% ukupnih nesreća dogodi se na autocesti.
i sad je veliki prekršaj ako netko vozi 160kmh, a ne propisanih 130kmh?! ma daaaj…

gdje postoji tehnika za praćenje i regulaciju prometa ona se ne koristi, a toleriraju se pandurske zasjede s kamerama na autocesti koje izazivaju panično kočenje većine vozača koja ih uoči. nevjerojatna je sreća što se zbog njih nije dogodio još nijedan lančani sudar na dalmatini.
vrhunac oktanskog adrenalina pružaju pandurski motori koji mogu juriti do 300kmh. super! i što bi pandur tada trebao napravit? krenut u jurnjavu za drugim motorciklistom?! početi mahati rukama i nogama?! :) sigurno.



jel sad čitate što ova hladnoća može donijeti? preko 600 riječi u jednom postu. postu koji će rijetki pročitati u cijelosti. možda je i bolje tako.
a jebat ga mogu sad. idem sad nabacit jaja na termopeć da barem malo dođem k sebi.

i još jedno pitanje: što će se ono proučavati u titovoj vili?!

- 17:14 - yu toking to mi?! (2) - ctrl + p - #