luda_krava

utorak, 27.12.2005.

sms čestitka

jedna ovogodišnja novinarska vjestica je glasila "27,5 milijuna sms-čestitki poslano za božić".

uglavnom, pošiljaoci su korisnici mobil-techa i netpiva, te su uspili u dan ipo poslat 27,5 milijuna smsova. koji ste vi bolesnici?!
nadalje, za potrebe vjestice standardnom devijacijom došli su do računice da je svaki korisnik gore navedenih pružatelja usluga poslao za božić oko 9 sms poruka. ?!?!


:))
e tu san vas sve sjeba.
kako uvik dok jedni igraju špade ja tučem u kupe, tako san i ovi put lagano škarta sve. za razliku od prosječnog korisnika mobilnih usluga ja san posla 0 sms-čestitki. :p

reka san si ove godine da za božić neću punit đepove mobilnim razbojnicima. dovoljno me oni tokom cijele godine oderu.
ove godine umjesto da san uzea pindu od 100 kuna, svog mažuranića uložia san u kupovinu kartolini i pripadajućeg poštanskog materijala.


zašto?
zato šta je laganini sve otišlo u kurac. u utrci za lovom pregazilo nas je vrime.
ne mogu se pomirit s činjenicom da mi netko stvarno želi sretan božić pišući sms-čestitku na veceu za vrime sranja. to mi nije čestitarski, a ni higijenski.
ma ne mora mi ni poslat čestitku. radije bi da mi oralno kaže dvi tri riči priko jebenog telefona (ili osobno) nego da mi analno poželi sve najbolje. serem se na takve želje.
nisam od onih slatkopičkastih tako da ako ne želi ne mora mi ništa ni čestitati. neš ti... neću umrit ako me netko zaboravi.

još jedan od razloga ove moje osobne borbe protiv sms-čestitara je glupa opcija "send to many".
ok, opcija i nije toliko glupa koliko je korisnici glupo koriste. odnekud prepišu par prigodnih riječi, nerijetko blago redikuloznog sadržaja, i onda oderu iz imenika "send to many".
...


kad dobiješ kartolinu znaš da se pošiljaoc barem malo potrudia. ono, treba je otić na poštu (grad) po kartoline, pa ih ispisat, pa do poštanskog sandučića... to je procedura koja traje. kad primiš kartolinu znaš da je čovik barem malo svog vrimena posvetia tebi i da mu je stvarno stalo da ti čestita taj "sretan božić".

- 19:05 - yu toking to mi?! (10) - ctrl + p - #