utorak, 15.01.2008. ♥

_evo došla malo i ja nazad...
_fakat neznam kai napisati...
_al ono 50% mi se piše nešt novo a, 50% mi se ništ neda...
_mohu reći da sam sretna što vidim svoje iz škole.. falili su mi jako...
_pa naravno i ostale frende.. hehe

_htjela sam napisati.. da ljubav boli... i boli... samo se treba naći način na koji da prestane...
_bolje rećeno moja ljubav tj. sreća kratko traje....
_ponekad si i pomislim daaa, bi bilo čak bolje da ga nit ne poznam... heh..
_al kolko znam sve se događa sa razlogom...
_treba imati razumijevanja za sve...
_a zašto...
_ima milijun pitanja na koje netko odgovara sa neznam
_počela sam mrziti tu riječ...
_a što nebi li bilo bolje da obadvoje budemo sretni???
_jeli to teško..
_nit neznam kai si se tolko trudio oko svega... i zašto mi to nisi prije rekao... bilo bi mi sad bolje...
_heh... znam da će mu biti žao zbog svega..
_zapravo i žao ti je...
_a i znam da sam tolko glupa daaa ću ti se čak i možda vratiti nazad..
_jer ono zadnje što sam rekla sam mislila ozbiljno...
_te dvije riječi, ma nisu samo riječi.... te riječi imaju značenje...
_i fakat, moramo i sami priznati da nekome to kažemo u lice što osjećamo, je jako hrabro...
_al očito to tebi nije ništa značilo, što mi je žao...
_i mislim čak da mi nevjeruješ...
Image Hosted by ImageShack.us

♥ 14:57 ♥ komentari (10) ♥ print

<< Arhiva >>