lleeiiaa

ponedjeljak, 04.12.2006.

on i ona

kad sam ih vidjela znala sam sve
previse
da je vrijeme da se maknem
okrenem glavu
...
ali nisam mogla
ne

pjesma je bila mirna
tiha
njezna
bas od onih koje on voli
a ja znam koje on voli
jako dobro

drzao ju je kao prvu ljubicicu u proljece
mirisnu
kao njezni cvjetak
cvjetak koji je zasluzio njegovo divljenje
i meki dodir
pun ljubavi

ona je uzivala u njegovoj paznji
u njegovoj blizini
znala je koliko je sretna
blago se smjesila

stajali su blizu
spojeni u dodiru nasladjujuci se jedno drugoga
upijajuci strast
ceznja ih je vodila

podigao je ruku do njenog lica
i podragao ga
....
pramen jedan joj je pocivao na licu
prstom ga je pomaknuo
presao preko kose prateci ruku pogledom
ostavio ga je tamo
kao da je bio ljubomoran na njega
to lice
bilo je samo njegovo

stavila mu je ruke na ramena
a on
...
zagrlio ju je
cijelim bicem
kao sa vjerovanjem da ce tako moci zauvjek
i kao da je to vrhunac
vrhunac njegovog zivota
kao da nikad vise
nikad
pozeljeti nesto drugo nece

odmaknula je glavu i pogledala ga
prstom je presao preko njenih ledja
preko ramena
do vrata
prst je crtao liniju na njenom tijelu
samo liniju
njeznu
tihu
upijala je dodir

ali trnci
prolazili su mojim tijelom

krenuli su
jedno prema drugome
usne su bile zedne
i vlazne od zelje
a pogled
...
ah
pogled
govorio je sve
trenutak je bio neizbjezan
zastao je dah
njoj
njemu
i meni
usne su se dodirnule

a ja sam zatvorila oci
nisam mogla
vise

ali pobjeci od njega
nisam mogla
bio je predamnom
i gledao me je kao nekad
i usne su mu bile vlazne
poljubac
jezik
volim njegov dodir
zadrhtala sam
kao ona krhka ljubicica
tako sam se i osjecala u njegovom narucju
nemoj stati
molim te
...

ali
...
jednom sam morala otvoriti oci
i jesam
a njegov je pogled bio na njoj
smjesio joj se
okrenula sam glavu
misleci
ne
samo osjecajuci
bol

nekad je bilo
...
on i ja

04.12.2006. u 03:13 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

lleeiiaa@net.hr



dobre cure idu u raj, a zloceste gdje god pozele