Ljuta papričica...my world

14.09.2006., četvrtak

Malo o glupostima i o BB


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Oiiiii !!! Pa šta ima s vama svima? Ja se evo u zadnje vrime baš i ne bavim blogom imam puno drugog posla pa...Jedino šta vam mogu reći je da bi (nadam se) uskoro mogla biti zauzeta...hm...To je 90% sigurno! A da ga vidite kako je lip,liči na onog iz Smallvila (ako je to iko gleda)..uff!!! Osim toga mogla bi malo prokomentirat novi Big Brother he he (moram!!!) iako baš ne stignem gledat sve al eto..Moram reć da su stanari zanimljiviji od prošlih. Evo svakog ću malo opisat po svom mišljenju (prvi dojam)...Yameisy-Kubanka (to joj je najveći plus!),smišna,dobra,vrckasta,al po meni ništa special...Mathias-iskren,al malo šutljiv,dobar momak...Lea-legenda (dobila je onaj zdk ka da mora glumit da je kuja pa da je nominiraju,a to joj dobro ide!),Splićanka naša,a i lipa je ženska di neće bit lipa kad je iz Splita...Ante-rocker J,dobričina,al je neprimjetan nekako,ja sam mislila da će bit luđi...Tanja-Dubrovčanka prava a meni je legendaran onaj njen govor stvarno ima smišan naglasak,al simpatičan...Keko (Nikša)-njega sam viđala po našem lipom gradu,a nije loš tip al je pravi galeb,najveći zavodnik u kući...Violeta-simpa cura,slatka je,ok,muški se nje malo vataju kolko mi se čini...Zoran-totalno simpa,dobrica,al ga ženske očito baš i ne vole...Ana-Slavonka,Zoran se nje uvatija,ok je,ništa posebno...Danijel-ovaj mi se baš ne sviđa čini mi se da se preseraje,nije mi nešto...Romina-pametna curka,čini se puno zrelija od ostalih,simpa je al malo puno filozofira...Simon-full simpatičan,a nije ni loš,baš mi se čini tip super! Eto,tolko o tim stanarima...Ajme i ja bi jednom u BB al ne znam bi li imala hrabrosti da se prijavin na tako nešto,vi?Al sa mnom bi big brother poludija,nebi ništa slušala,al ludo bi bilo!!!
Pooozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- 19:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli na ovaj shitni blog...


Buuuu! Wellcome!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ovo je moj mali kutak za sve što želim reći a ne mogu...Inače, imam 16 god. i živim u najlipšem gradu na svitu (pogađate?!)...u Splitu! Slušam rock domaće i strane,a mogu prihvatit i sve drugo osim cajki koje sam nekad slušala.nasreću ne više! I totalno sam opičena...Eto...toliko...ostalo ćete saznat iz mojih postova...

Image Hosted by ImageShack.us

Mojih top 10 pisama...preporučujem da ih poslušate ako već niste...
1.Otherside_RHCP
2.No fear_The Rasmus
3.Smells like teen spirit_Nirvana
4.Whiskey in the Jar_Metallica
5.By the Way_RHCP

Image Hosted by ImageShack.us

6.Going under_Evanescence
7.Kill rock´n roll_System of a Down
8.Poison_Alice Cooper
9.Tell me baby_RHCP
10.I dont want to miss a thing_Aerosmith

(to je od stranih rock)

A ima i dobrih pisama šta nisu rock...
npr.Summer of 69´_Brian Adams
What is love_Hadway
Sexy lady_Shaggy

Naaaj bendovi

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


System of a Down
Image Hosted by ImageShack.us


Guns N` Roses
Image Hosted by ImageShack.us


Evanescence
Image Hosted by ImageShack.us


Nirvana
Image Hosted by ImageShack.us


Green Day
..Image Hosted by ImageShack.us


Metallica
Image Hosted by ImageShack.us

Naj DOMAĆI Bendovi:

Azra
Image Hosted by ImageShack.us

Zabranjeno Pušenje
Image Hosted by ImageShack.us


Električni Orgazam
Image Hosted by ImageShack.us


Prljavo Kazalište
Image Hosted by ImageShack.us


Daleka Obala
Image Hosted by ImageShack.us

Moja stvarnost...
Image Hosted by ImageShack.us

Još something about meni...

VOLIN....svoju dugu kosu, rock i sve šta spada u to, crnu i ljubičastu boju, čokoladu, svoje društvo, zabavu a ne dosadu, dobre ljude željne zabave, veselje, izlaske, tulume, LjEtO :), muške ali dobre zabavne i lipe, sladoled mmm.., grad u kojem živim, Hajduk, motore, električnu gitaru, svoj krevet, mobitel, mp3...

Image Hosted by ImageShack.us

NE VOLIN...cajke, čorbu, umišljenost, bahatost, laži, umjetno, zimu, kišu, glupost, tračanje do besvjesti, depresiju, mrzovoljne ljude, tugu, dosadu, paris hilton,...

Image Hosted by ImageShack.us

SVAKAKO POSJETITE OVE STRANICE:

www.rock.com_samo za rockere
www.bigoo.ws_ima svega za blog
www.allposters.com_slike grupa
www.besplatne-stvari.com_ima svega..
www.imageshack.us_za stavljanje slika na sajt
www.sing365.com_riječi pjesama svih mogućih,dobre slike
www.funnyhub.com_zajebantska

Image Hosted by ImageShack.us


OTHERSIDE (moja najdraža pisma)...

How long how long Will I slide
Seperate my side I don't
I don't believe its bad
Slit my throat
it's all I ever

I heard your voice through a photograph
I thought it up it brought up the past
Once you know you can never go back
I've got to take it on the otherside

Centuries are what it meant to me
A cemetery where I marry the sea
Stranger things could never changed my mind
I gotta take it on the otherside
Take it on the otherside
Take it on
Take it on

How long, how long Will I slide
Seperate my side I don't
I don't believe its bad
Slit my throat
it's all I ever

Pour my life into a paper cup
The ashtrays full and I'm spillin' my guts
She wants to know am I still a slut
I've got to take it on the otherside

Scarlet starlet and she's in my bed
A candidate for my soul mate bled
Push the trigger and pull the thread
I've got to take it on the otherside
Take it on the otherside
Take it on
Take it on

How long, how long Will I slide
Seperate my side I don't
I don't believe its bad
Slit my throat
it's all I ever

Turn me on take me for a hard ride
Burn me out leave me on the otherside
I yell and tell it that It's not my friend
I tear it down, I tear it down
And then it's born again

How long, how long Will I slide
Seperate my side I don't
I don't believe its bad
Slit my throat
it's all I ever had (how long)
I don't
I dont believe its bad
Slit my throat
it's all I ever


Image Hosted by ImageShack.us

CURT COBAIN:

(Iz pjesama Nirvane)

_"Ne znam zašto-radije bih bio mrtav nego cool..."_
_"Najbolji dan mog života bio je kad sam naučio plakati na zapovijed Volim sebe više nego tebe Znam da je to pogrešno, no što da radim?"_
_"Hej, čekaj! Imam novu pritužbu! Zauvijek ću ti dugovati za tvoj neprocjenjivo vrijedan savjet"_
_"Ja sam najgori u onome što radim najbolje i zbog toga se dara smatram blagoslovljenim"_
_"Oh ne,ne ja Ja nikad nisam izgubio kontrolu Stojiš licem u lice s čovjekom koji je prodao svijet"_
_"Dođi kakav jesi, kakav si bio, kakav želim da budeš Kao prijatelj, kao prijatelj, kao stari neprijatelj"_
_"Volio bih da sam poput tebe, da me je lako zabaviti...Sve je moja greška, preuzimam svu krivnju..."_
_"Moja me draga naučila kako da budem, moja me draga naučila kako da se borim, moja me draga naučila kako da umrem..."_

*u sjećanje na pjevača Nirvane

Image Hosted by ImageShack.us



Život je previše kratak da bi bio shvaćen previše ozbiljno, a vicevi su najbolja potvrada ove izreke.

LUDI GRAFITI !!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Natpis u wc-u: U tvojim rukama je budućnost ove države!

· U pustinji sam, s vodom u koljenu!

· U ratu je ko u sexu - izgubi se mnogo krvi, a uvijek stradaju nevini.

· Zrno po zrno - izrašetan.

· Vuče, pogriješio si jedno slovo - trebao si da me pojedeš! Trudna Crvenkapica.

· Rekao je da me ne voli pa sam od tuge izgasila svjetlo.

· Doživjeh bračni brodolom - nasukah se na susjedu.

· Dečko mi je ko slika - treba ga objesiti!

· Bolje ispasti glup nego iz vlaka.

· Raditi, raditi, radi - ti!

· Pojest, popit i poklopit, iliti u se na se i poda se!

· Mijenjam cimera koji ne puši za cimericu koja puši.

· Mijenjam dva kanarinca za jednu dobru ševu.

Image Hosted by ImageShack.us

· Mijenjam cimericu koja hrče za cimera koji uzdiše.

· Sinoć na tulumu izgubljen je spermatozoid, poštenom nalazniku želim uredan ciklus.

· Smrt fašizmu. A i tebi druže!

· Možda ženama mozak i nije slaba točka. Al ipak je točka.

· Stidne dlačice su kovrčave da ne bi bole oči.

· Ne troši žvake s okusom spreminta, nego one s ejakuliptosom.

· Ne kupujte kasete japanske grupe TDK. Ništa se ne čuje!

· Prodajem auto u djelovima od Splita do Zagreba.

· Put je zatvoren, morate okolo!

Ma ko je peder, ćaću ti blentavoga?!


Image Hosted by ImageShack.us Beba rocker

Image Hosted by ImageShack.us Kužite?

Image Hosted by ImageShack.us macan i po