ponedjeljak, 03.12.2007.

Eh meni je stvarno dosadno......

tocno tri mjeseca od zadnjeg posta....ccc....pokusat cu se popraviti u vezi objavljivanja......ugl....nisam jako dugo bio na svom blogu....stovise, donekle sam i zaboravio da ga imam...haha...ugl...odlucio sam ne brisati blog (da... cure iz zupanje, zbog vas ne brisem....) pokusat cu malo promijeniti navike, pa pocet pisat ponovno....iako sumnjam da cu uspijeti, ali vidjet cemo....

Uf, kako zapocet? jaaakooo puunoo stvari se dogodilo u ova tri mjeseca....hm... josh da ih znam i nabrojat...hahaha...popustio sam naravno u skoli i popustio sam naravno zbog sviranja....ali, ispravih sve sto sam trebo i sada, recimo, uzivam...tj. doslo je vrijeme da sakupim nove jedinice dead....uumm...kad bolje razmislim, nis se posebno i nije dogodilo...il je al ja se ne sjecam toga....bilo je tu svađa, raspada prijateljstva, itd itd.....ugl, nedavno sam posjetio svog, nekad, najboljeg frenda, koi se preselio u Zadar.....i tak....poz Nino smokin ..... ugl....za sada neam nikakih ciljeva...ustv imam....NAC CURU VISE!!!....grrr, jos mi sam to fali i ond ce mi zivot bit onak kak ja zelim....heh....ugl, trudim se ak nista drugo....uf...Nova Godina....tjoooj....sta s time? jos nismo nista odlucili....ustv, imamo mjesto gdje cemo slavit, i imamo pare...bar ja imam....osim ak ne kupim novi komp sto planiram, onda cu morat malo zaraditi....i tak....upravo mi stara dosla i sad kad me vidi da sam za kompom ubit ce me....trebam ucit, a ne da mi se....da....bas me sad zanima tko jos cita moj blog...s obzirom da sam upoznao jednu curu (opet iz zupanje...haha) koja je dosla do mog msna preko mog bloga....ja blenuo...i ond sam se sjetio da imam blog...haha...ugl...pozz wrazhice dead .... ugl...da sad ce i cestitari....wuuhuu....to mi je mozda najdrazi dio godine....idemo svirat idemo svirat....weeeehaaa....hehe...mal previse emocija...ugl, sta josh za rec....gladan sam!!! al to nije nis cudno...namcor ....i tak....ne znam vise sta za napisat....ajd mal pozdrava

ovaaakoc... pozz mojoj ekipi naravno (goc, ivan, mara, sale), pozz maji koja je bila dio te ekipe, al vise nije, razlog - nepoznat...pozdrav mojim najfrendicama iz zupanje ivicki i vinci, pozdrav mariji iz novske naughty , hm....kome josh....pozdrav ekiu...pozdrav...hmm...ak sam kog izostavil, nema ljutnje...heh...ajte pozdraf ljudovi....mahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Design © by : Poison Angel
Komentari On/Off

< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fotke......
Koliko ljudi posjećuje moj blog???.........Početak 07.06.2007.

free web counter

free web counter


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni......
Zovem se Dario, živim u Sisku, kvart Zeleni Brijeg popularno zvan Zelenjak, ulica Podravska 12..... Kako sam dobio nadimak? To se i ja pitam..... prije 7 godina, dok smo na livadi igrali nogomet, moj me jedan frend nazvo Ljubo....i od tada tako mi je nadimak.... iako mi je ime Dario, svi me znaju po nadimku.... Šta slušam? U biti ja slušam sve vrste zike, ali preferiram metal.... a uz to što slušam metal, sviram i tamburice.... malo čudan spoj...jako čudan.... Idem u Tehničku školu za računalno tehnićara u strojarstvu....A ljubav? E tu nemam nikakve sreće... tak da o tome neću ni prićati... Ja se nadam da će vam biti dosadan blog kao što je i moj život....


Evo ako se netko želi dopisivati samnom (moš mislit....) evo mog MSN-a i ICQ brojčeka....

MSN: ljubo_0108@hotmail.com
ICQ: 433-647-881


Free Music

Free Music



Free Music
LiNkOvI......
Blogovi mojih cool frendova

Sale
Maja
Matea
Vinca
Ivićka
Ado
Berek
Biseri iz moje zatvorske čelije.......
evo malo provala i gluposti za kojih nema objašnjenja

Prof: Tržiću, tvoja inteligencija je vrlo upitna......

Prof: Kako se troše mehaničke stijene?
Tržić: trošimo ih bagerima!!!

Sat povijesti....mir i tišina svi prate nastavu......
Iveljić: aaaaaa
Prof: Šta je??!!
Iveljić: Vidio sam Isusa sada
Prof: O čem ti??
Iveljić: a neee, neee........to je bio Nikola Tesla.......
Iveljić: ček ček......
Iveljić: evo javlja mi Tesla da će Isus doć za 15 min sam da nađe parking.......

Prof: Vi ništa ne učite......živite u zabludi
Toni: Profesorice ja živim u Petrinji.......

Pod tjelesnim.....Matković uletava u dvoranu bos
Prof: Matkoviću, šta si bos došao u dvoranu???
Matković: Pa nisam stigao zavezati tenisice.....
Prof: pa da izvadiš prst iz šupka, možda bi i stigao.......