ponedjeljak, 11.06.2007.

Isprika......

hmm.....šta napisati sada?......nemam komentara.....osječam se kao da prvi post pišem....uglavnom....moj naslov govori sve......želio bih se ISPRIČATI svima, zbog ovog zadnjeg posta.....stvarno ne znam šta mi je bilo......ustvari znam.....al jbg....al najveću ispriku dugujem NAJBOLJOJ FRENDICI MATEI.......sorry curo......jbg......gle, neće se više ponoviti......ono što smo si sve rekli, tj. što sam ja tebi reko.....ništa od toga....sve će ostat po starom....obećajem....a isto tako obećajem da ću se JA promjeniti.....kao i cijeli moj život......ali vi će te prosuditi.....dali sam se promjenio na bolje ili ne.....OBEĆAJEM da će mi onaj post dolje biti zadnji....od danas pa na dalje samo normalni postevi......SHVATIO sam da sam s svojim ponašanjem mnoge povrijedio, i mnogi su me barem na kratko zamrzili.....sorryte, ali ne znate kako mi je.....šta mi se sve događa u zadnje vrijeme.....ali zaboravit ću to.....samo bit će TEŠKO.....trebat će mi POTPORA.....ja se nadam da ću je dobiti.....ako ne od ostalih ja se nadam od MATEE....ali vidjet ćemo....i da ne dobijem.....budem opet sam pokušao....trebat će mi jako puno vremena.....još jednom.....ISPRIKA SVIMA ZA MOJE PONAŠANJE, OBEĆAJEM......PROMJENIT ĆU SE......stvarno hvala svima.....ostavit ću stihove jedne pjesme koji mi puno znaće....a i imaju jasnu poruku.....ja se nadam da će te uvažiti moju ISPRIKU....POGOTOVO TI MATEA....hvala.....puussaaa svima......./mislim na cure....lool/.....book....


ROULETTE - SYSTEM OF A DOWN

I have a problem that I cannot explain,
I have no reason why it should've been so plain,
Have no questions but I sure have excuse,
I lack the reason why I should be so confused.

I know, how I feel when I'm around you,
I don't know, how I feel when I'm around you,
Around you.

Left a message but it ain't a bit of use,
I have some pictures, the wild might be the deuce,
Today you saw, you saw me, you explained,
Playin the show and running down the plane.

I know, how I feel when I'm around you,
I don't know, how I feel when I'm around you,
I know, how I feel when I'm around you,
I don't know, how I feel when I'm around you,
Around you.

I know, how I feel when I'm around you,
I don't know, how I feel when I'm around you,
I know, how I feel when I'm around you,
I don't know, how I feel when I'm around you,
Around you, Around you, Aroun

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Design © by : Poison Angel
Komentari On/Off

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fotke......
Koliko ljudi posjećuje moj blog???.........Početak 07.06.2007.

free web counter

free web counter


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni......
Zovem se Dario, živim u Sisku, kvart Zeleni Brijeg popularno zvan Zelenjak, ulica Podravska 12..... Kako sam dobio nadimak? To se i ja pitam..... prije 7 godina, dok smo na livadi igrali nogomet, moj me jedan frend nazvo Ljubo....i od tada tako mi je nadimak.... iako mi je ime Dario, svi me znaju po nadimku.... Šta slušam? U biti ja slušam sve vrste zike, ali preferiram metal.... a uz to što slušam metal, sviram i tamburice.... malo čudan spoj...jako čudan.... Idem u Tehničku školu za računalno tehnićara u strojarstvu....A ljubav? E tu nemam nikakve sreće... tak da o tome neću ni prićati... Ja se nadam da će vam biti dosadan blog kao što je i moj život....


Evo ako se netko želi dopisivati samnom (moš mislit....) evo mog MSN-a i ICQ brojčeka....

MSN: ljubo_0108@hotmail.com
ICQ: 433-647-881


Free Music

Free Music



Free Music
LiNkOvI......
Blogovi mojih cool frendova

Sale
Maja
Matea
Vinca
Ivićka
Ado
Berek
Biseri iz moje zatvorske čelije.......
evo malo provala i gluposti za kojih nema objašnjenja

Prof: Tržiću, tvoja inteligencija je vrlo upitna......

Prof: Kako se troše mehaničke stijene?
Tržić: trošimo ih bagerima!!!

Sat povijesti....mir i tišina svi prate nastavu......
Iveljić: aaaaaa
Prof: Šta je??!!
Iveljić: Vidio sam Isusa sada
Prof: O čem ti??
Iveljić: a neee, neee........to je bio Nikola Tesla.......
Iveljić: ček ček......
Iveljić: evo javlja mi Tesla da će Isus doć za 15 min sam da nađe parking.......

Prof: Vi ništa ne učite......živite u zabludi
Toni: Profesorice ja živim u Petrinji.......

Pod tjelesnim.....Matković uletava u dvoranu bos
Prof: Matkoviću, šta si bos došao u dvoranu???
Matković: Pa nisam stigao zavezati tenisice.....
Prof: pa da izvadiš prst iz šupka, možda bi i stigao.......