četvrtak, 10.05.2007.

Malo o zatvorskoj čeliji.....ovaj..... razredu.....

Pozz ljudofi......evo novi postach sada pišem i razmišljam.....imam inspirejšn za još jednu pjesmu.....pa sada skupljam materijal.....uglavnom.....Kao što možete sa lijeve strane pročitati.......Idem u Weber, tj. Tehničku školu.....smijer: Računalni tehničar u strojarstvu.......uglavnom.....2.a razred.....isss.....šta za reći....LEGENDA EKIPA........s puno ljudi sam pričao....i svi su mi govorili kako im fali društo iz osnovne....ali meni ne....meni je 100 puta bolja ova ekipica iz srednje......s njima se možeš zajebavati do besvijesti......jbg.....oni su zakon, samo što ne uće.....nikada.....u prvom razredu nas je bilo 31...ja mislim.....i neki su pali razred, a neki su se il ispisali il prebacili u drugi smijer......imali smo čak 4 cure....i sada u 2. razredu....ostala je jedna....Martinica.....vidjet će te ju.....bit će jedna slika.....na početku 2. razreda bilo nas je 22. Sada nas je 21....Pepu su izbacili...il se ispisao....neznam točno.....uglavnom.....e to je fenomenalan razred......tu ima svakodnevnih provala.... ja sam počeo zapisivat te provale.....ali sam naravno zbog svoje gluposti & idiotizma izgubio papir......a kada sam budala šta bi ja.../tup/..hehe
Uglavnom.......jako malo će nas ostati u 3. razredu......ja nekužim zašto nitko ne ući.....a nisam ni ja baš nešta sjajan i bajan...ali jbg.....ja znam da ću to ispraviti...i hvala Bogu ... na vrijeme sam počeo......Waljda će past oni koji se najviše zajebavaju.....a kak će mi bit žao ako Lovro padne razred.....on nas najviše nasmijava......a jbg......ja da im mogu pomoć bilo kako...ja bi im pomogao.....uglavnom....naravno...glavna sprdanja su nam profesori....a tko bi drugi......i da...moj razred se jako voli slikat.....stavit ću slajdšou...hehe....pa će te vidit.....al to je samo malo slika....imam ih jaaakoo punooo....uglavnom....šta više reći.....NEMA boljeg razreda od ovog......istina da nam malo fali cura...al jebiga....dobro je i ofak.....uglavnom da ja ne duljim više.........u slijedećem postu bi trebao objaviti malo svojih pjesama.....samo za Vincu i Ivićku..hehe....a možda i stavim i one koje sam uglazbio već.....istina samo gitara svira.....al jbg....neam sve instrumente....hehe......ajd idem ja... pozzz onima koji čitaju moj blog...../al ih ima punoo/...hehe.....


Evo i jedan slajdšou sa slikicama iz mog raza......




Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Design © by : Poison Angel
Komentari On/Off

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fotke......
Koliko ljudi posjećuje moj blog???.........Početak 07.06.2007.

free web counter

free web counter


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni......
Zovem se Dario, živim u Sisku, kvart Zeleni Brijeg popularno zvan Zelenjak, ulica Podravska 12..... Kako sam dobio nadimak? To se i ja pitam..... prije 7 godina, dok smo na livadi igrali nogomet, moj me jedan frend nazvo Ljubo....i od tada tako mi je nadimak.... iako mi je ime Dario, svi me znaju po nadimku.... Šta slušam? U biti ja slušam sve vrste zike, ali preferiram metal.... a uz to što slušam metal, sviram i tamburice.... malo čudan spoj...jako čudan.... Idem u Tehničku školu za računalno tehnićara u strojarstvu....A ljubav? E tu nemam nikakve sreće... tak da o tome neću ni prićati... Ja se nadam da će vam biti dosadan blog kao što je i moj život....


Evo ako se netko želi dopisivati samnom (moš mislit....) evo mog MSN-a i ICQ brojčeka....

MSN: ljubo_0108@hotmail.com
ICQ: 433-647-881


Free Music

Free Music



Free Music
LiNkOvI......
Blogovi mojih cool frendova

Sale
Maja
Matea
Vinca
Ivićka
Ado
Berek
Biseri iz moje zatvorske čelije.......
evo malo provala i gluposti za kojih nema objašnjenja

Prof: Tržiću, tvoja inteligencija je vrlo upitna......

Prof: Kako se troše mehaničke stijene?
Tržić: trošimo ih bagerima!!!

Sat povijesti....mir i tišina svi prate nastavu......
Iveljić: aaaaaa
Prof: Šta je??!!
Iveljić: Vidio sam Isusa sada
Prof: O čem ti??
Iveljić: a neee, neee........to je bio Nikola Tesla.......
Iveljić: ček ček......
Iveljić: evo javlja mi Tesla da će Isus doć za 15 min sam da nađe parking.......

Prof: Vi ništa ne učite......živite u zabludi
Toni: Profesorice ja živim u Petrinji.......

Pod tjelesnim.....Matković uletava u dvoranu bos
Prof: Matkoviću, šta si bos došao u dvoranu???
Matković: Pa nisam stigao zavezati tenisice.....
Prof: pa da izvadiš prst iz šupka, možda bi i stigao.......