Ljubljena ljubav...

nedjelja, 18.08.2013.

Zaslužio si

Danas bi pričala o ljubavi sasvim drugoj.
Danas bi njemu uzdignula čast.
Čovjeku kojem dugujem cijeli svoj zivot.
Čovjeku koji me uvijek volio.

Taj čovjek nije ni znao tko sam,
ni što sam, niti hocu li zdrava biti.
Njemu je bilo važno da živim.
Njemu je bilo važno da mi život podari.

Hvala ti moj dragi djede
Što si život svoj podložio meni.
Uvijek ću biti tvoja mala.
Uvijek ćeš biti moj idol, dika i hvala.

Takav čovjek kao što si bio ti
nije hodao ovom zemljom.
Zaslužio si da te se nikada ne zaboravi.
Zaslužio si da ti spomenik izgradim.

Moji praunuci nikada te zaboraviti neće.
Hvala ti na svemu dragi moj djede.
Ti koji se sa anđelima sada igraš kao nekad ja.
Ti koji sada u nebu počivaš.

18.08.2013. u 22:43 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2013 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog piše o ljubavi i to onoj ljubljenoj ljubavi i to u obliku priča, romana, pjesmi, slici i sve je iz stvarnog života. Svaki sadržaj ovoga bloga je doživljena i proživljena ljubav. Živi ili je živjela dok su bili živi pa čak ni smrt nije ugasila tu ljubav. Ljubav između muškarca i žene, između roditelja i djece, između djedova i unuka, između prijatelja i prijatelja ili prijateljica, između Boga i čovjeka. Jednostavno pokazuje Ljubav prema čovjeku, Stvoritelju, domovini, narodu, prirodi, životinjama...

Linkovi