Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

ponedjeljak, 23.02.2009.

?

Govorila mi je moja draga profa kroz srednju skolu da kad ne znam o cemu cu pisat u zadacnici da samo pocnem i da ce rijeci dolazit same...
ima valjda i u tome nesto istine. iako mislim da to pali kod pametnijih ljudi... ono, das prst, uzme ti ruku... das rijec, dobijes tekst. budes dobra, pojedes govno.
u svakom slucaju, ne bas fer razmjena. nekako me to prati u zadnje vrijeme... sve se nadam da su to samo faze. al kad se zareda 8673489782 faza, u biti ti dodje iz guzice u glavu, da ne samo da nije faza nego je cili jebeni film. i usisa te i vrti te u sebi. vrti ko na pokvarenoj traci. bice da mi je socijalna inteligencija na nivou 4-godisnjeg diteta. jebu me medjuljudski odnosi. evo najbanalnijeg primjera; volim cut tudja misljenja. razmislit o njima. i naravno da cu ih prihvatit ako mi pasu, ako su bila popracena dobrim argumentima. pa ljudi smo, to se zove komunikacija. izmjene. prilagodjavanje. i sta dobijem? da mi ljudi govore da nemam svoj stav lud pa jebote ko tu koga prca?? a da ne slusam, onda bi bilo da sam egotriper koji ne postuje tudja misljenja. kako god okrenes, headbang.
uza sve to mi se vuku milijun i jedno pitanje "zasto?" al mi ih se ne da nabrajat jer samu sebe podsjecam na teenagerku koja u 1.srednje ide razglabat o gladi u Africi i ratu u Iraku i, naravno, kako bi bilo strasno lijepo da je mir u svijetu i da se svi volimo i postujemo. to i je valjda problem, pocela sam izlazit iz tog idealizma da neko nesto moze promijenit u svijetu. ma moze djavla crnoga... nema promjene u svijetu dok si mi ne promjenimo genetski kod. naravno, i to je relativno. "ko je lud, ko normalan"...vjecno pitanje. ko kokos i jaje. sta je prije nastalo? jesu li ljudi bili normalni pa popizdili, ili su oduvik bili ludi al se sad tu i tamo omakne nekakva mutacija gena pa ispade iz maternice stagod vrijedno hvale. a mozda su u sumi? i sarme polete?

- 18:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter