veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

KOLIKO ME POZNAJEŠ: TEST
TEST O MENI

Zblog jedne čudne djevojke koja se svađa sa svojim mozgom :D
i kojoj je konačno krenulo u životu :D


Zovem se nije bitno....
Rođena sam 14.01.1989.u znaku
jarca...
Volim spavati,plesati,izlaziti,KROSERICE,
sjećanja na Davora,frendove,frendice
Ne volim:osobe koje se prodaju pod frendove
a zapravo to nisu
umišljene kučke
primitivne osobe

Da...
Moji snovi su otići u New York
i Tokyo,i naravno,voziti krosericu....
hehehe
užifajte

P:S:dance everybody!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr








MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons
MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons



MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


MySpace Icons


Myspace Codes & Myspace Code

Myspace Graphics




Myspace Codes & Myspace Code

Myspace Graphics




Myspace Codes & Myspace Code

Myspace Graphics



ponedjeljak, 12.02.2007.

Post za Manuela

To je jedan dečko koji mi polako krade srce...
Danas sam bila tj.sada sa Anom,Martinom,Lucijom i Ozy u sedmici na ledenom čaju i zvala sam njega da dođe.Došao je sa nekim frendovima.
Eh,sad,sve bi to bilo divno i bajno i sjajno da ja nisam osjetila neku nervozu,neki strah.
Jer,nakon davora,više nikome ne vjerujem i sumnjam u sve ljude.Iako mi je Manuel ne znam koliko puta ponovio da me voli,imam osjećaj da će me ostaviti..I rekle su mi cure kad smo sada išle doma da me je gledao u sedmici,i sve je to lijepo....Prekrasno,ali bojim se.Bojim se da ću opet izgubiti osobu u koju sam se zaljubila a da nisam ni svjesna toga.Nisam ni znala koliko mi je stalo do njega sve dok ga nisam vidjela u sedmici..koja je bila prazna.Bio je presladak a srce mi je skoro iskočilo van od lupanja...
Sve što mu imam za reći je:Ljubavi,ako me želiš ostaviti,napravi to prije nego što te još više zavolim,jer ne želim opet patiti...Oprosti ako sam bilo šta krivo rekla ili napravila,a znam da nisam,ali navikla sam se ispričavati pa opet,oprosti.

Taj dečko je savršen u svakom pogledu,predobar je,duša od osobe,i prekrasan je.Ima sve ono što bi savršeni dečko trebao imati.molim te,pomozi mi protiv ovog straha da ću i tebe izgubiti.....

Image Hosted by ImageShack.us



| KoMeNtArI (9) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.