ljubicasto nebo

Wrong way on a one way track

moje ruke polako su klizile
preko tvoje mokre kože
bila je tako topla,mokra i ugodna
val tuge i straha prosao je
kroz moje tijelo
ruke su mi pocele drhtati
a tvoja toplina pocela me napustati
moje ruke nisu se prestajale tresti
željela sam ih smiriti
to je bio jedini nacin da te zadržim kraj sebe
ali polako si nestajao
iskliznuo si iz mojih drhtavih ruku
krivila sam kisu sto je bas sada padala
krivila sam ruke sto su bas sada drhtale
krivila sam sebe jer te vise nisam mogla zadrzati
a onda sam shvatila!
nitko nije kriv..
ŽELIO SI OTIĆI!

24.07.2007. u 22:00 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

ovo je moje ljubicasto nebo.. :)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Together, they walk into the unknown of life and future.
Together through good and bad, sun and rain, silence and storm.
Together...

..just me..

sto da kazem o sebi.. evo ovako.. mislim da o meni netrebate znati apsolutno nista.. ne treba vas zanimati koliko godina imam.. koliko sam u zivotu prosla.. u koju skolu idem.. i tko su mi prijatelji.. i dali ih uopce imam.. sve o meni cete saznati kroz ovaj blog.. on ce biti odraz mojih misli.. osjecaja.. tuge.. radosti..