travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

postovi govore o smislu zivota, ako ga u opce ima i stvarima koja mi se dogadaju!!





Linkovi

mirna
ida
lara
karlo



six pack - ovde je kraj

"Ovde je kraj", rece ona "Ja odlazim.
Mislim, cemu zavaravanje
kad ti više nisi ti.
Sad ceš imati vremena pa razmisli
da li si dobio ili gubiš."
A tog je dana bila je lepša od same sebe
tako ozbiljna i stroga po prvi put,
a ja sam stajao i blenuo kao kroz nju,
iznutra razoren, spolja hladan i krut
Ali sam znao da stvari nikad više
nece biti kao pre,
sa sobom odnela je vagon srece,
tone smeha, punu sobu ljubavi...
Bilo je jasno kao dan
da je samnom gotovo.

"Ovde je kraj, ja odlazim"-
reci koje nikad necu moci da zaboravim
cesto sebe uhvatim da maštarim,
gledam svoj omiljeni film.

A tog je dana bila lepša od same sebe
tako ozbiljna i stroga po prvi put,
a ja sam stajao i blenuo, kao kroz nju
iznutra razoren, spolja hladan i krut
Ali sam znao da stvari nikad više
nece biti iste kao pre,
sa sobom odnela je vagon srece,
tone smeha, punu sobu ljubavi...
Bilo je jasno kao dan
da je samnom gotovo
"Ovde je kraj"...


six pack - boze kakav divan dan

Nesanica gori u mraku
zakljucuje jos jedan dan
sto nosi negativan skor

Jos jedan glupi film
ostvarenje nekog majmuna
jos jedan mrtav pesak
jer je bio spor

Jos jedan od nas ide
u vojsku Jugoslavije
jos jedan abortus
brak je za starije

Jos jedan hekto-litar mrznje
pucaju granice
jos jedan nuklearni tovar
krece sa stanice

Kako zaspati
posle svega ovog
posle ovakvih stvari
kako pasti u san

Da li ce sutra doneti
nesto novo
plasim se jos gore
Boze, kakav divan dan

Sirena teretnjaka
donosi vece
cini mi se mracnije
od onog juce

Jos jedan skok u prazno
sa 10-og sprata
jos jedan uslovno
pusteni psihopata

Jos jedan ranjenik
u agoniji drhti i jeca
jos jedan penzioner histerise
u redu za hleb

Jos jedan prosijak
sa uverljivim tekstom na uglu
jos jedan novi zakon nam
gura ruku u dzep

Kako zaspati
posle svega ovog
kako pasti u san

Da li ce sutra doneti
nesto novo
plasim se jos gore
Boze, kakav divan


đubrivo - vasa kcerka je kurva

Vaša kćerka je kurva
Po njoj se klizi i skače
Uz to se gonga i fura
A vama kod kuće plače

Kako je nitko ne razumi
I da je nitko ne shvaća
Ne znate kako vam glumi
A to je opet na ulicu vraća

Vaša kćerka je drolja
Po njoj skaču stari i mladi
Dal' je to vaša greška ili volja
Da joj netko stalno gura ili vadi
Nemojte lagat samu sebe
Kćer vam se u for gasu jebe
Vaša kćerka je . . .

. . . glupa
Ne zna što su prezervativi
A kada se napumpa
Za dicu su joj drugi krivi

Ona ima radno vrime
I sa njom nema zime
Za pare ona daje svima
I sve veličine prima

Vaša kćerka je drolja
Po njoj skaču stari i mladi
Dal' je to vaša greška ili volja
Da joj netko stalno gura ili vadi
Nemojte lagat samu sebe
Kćer vam se u for gasu jebe
Vaša kćerka je kurva.


Six Pack-Olovke Izlomljenog Srca

Jos jedan tužan dan
i sve podseća na san
nek probudi me neko
ovo stvarno boli

al nema nikoga
osim hladnog odjeka
i čudnog mirisa
u mojoj sobi

i niko nije kriv
dali kriv sam što sam živ
voleo bi samo da smo jednaki pred bogom

u ljubav verujem
možda i preterujem
možda trebalo je ranije da popričam sa tobom

da zajurim i strah
kako uplašiti mrak
moje oružje su olovke izlomljenog srca

a prevarit ću sve
kad stavim cvikere
u grudima mi bomba sporije kuca

oč ko u psa
to sam kao novi ja
tužan bezvezan i veran svojim željama

ali ne dodiruj dno
pazi bit ce prekasno
ako čekanje me pretvori u nekog drugog


Six Pack - Fabrička greška

Kiše padaju, evo već stoti dan
Smišljam oblake kako da oteram
Prizivam vračeve drevnih plemena
da zajedno sa njima otpevam
molitvu za sunce, makar neonsko
Samo se bojim da ne pokleknem
i promuknem,
Na ivici sam snage
Hvala na višku inspricaije
U mom gradu je glupo voziti skejt
Ja sam fabrička greška generacije
Dovoljno pametan, šteta previše slep
"Moji su drugovi biseri rasuti"
zauvek...
Sanjam talase obalskih mirisa
i parče neba gde je mesec uvek pun
mesto na kome više neću biti usamljen
Nikad niko neće moći da oduzme
Stvarno se bojim da se neko ne usudi
i pokuša da me probudi
Da dirne prljavom rukom
u jedino što je ostalo
Pucaću u grudi!


Six pack - Crveni makovi

Opet su jutros procvali
u žitu makovi skriveni
Sve su nam njive ovili
cvetovi njihovi crveni
Znaš li majko, majčice
kakvi su ono cvetovi
što rastu po našim njivama
tako divni crveni?
Gorki su, sinko plodovi
čemer je ono procvao
Umesto zlatne pšenice
korov je tamo niknuo
Mnogo je krvi poteklo
polja su nam opustela
Jedino što je ostalo
cvetovi maka crvena.


Six Pack-Nekako najviše me boliš ti

K'o vrabac kišu predosetim
sapliće život da me podseti
da skoro će kraj da je šareni zmaj
jaci od konca mog srečnog detinjstva.

I ne bih nikad rekao frka
u praznom džepu kad zbuni se ruka
samo ti trepni kao da me razumeš
i cela priča imaće smisla.

Ne boli me kad se drugi nasmeju
šta oni znaju sem da laju i puze
ali me boli kad nemaš ideju
šta da mi šapneš kada naviru suze.

Boli me žulj u čizmi ludih skitnica
boli me muk svih onih napuštenih ružnih ulica
bole me rane koje samom sebi napravim
al' nekako najviše me boliš ti.

U gradu sto se nikad neće zvati mojim
previše mislim, dakle jedva da postojim
makar me slaži da me stvarno razumeš
kad dirnem zvekir na grudima tvojim.

Ne boli me ni kad se drugi nasmeju
šta oni znaju sem da laju i puze
ali me boli kad nemaš ideju
šta da mi šapneš kada naviru suze.

Boli me žulj u čizmi ludih skitnica
boli me muk svih onih napuštenih ružnih ulica
bole me rane koje samom sebi napravim
al' nekako najviše me boliš ti.


Six Pack-Anđela
Hej vi ljudi iza toplih prozora
pomozite da shvatim, tko sam stvarno ja...
Jer ne znam puno toga sto bi trebalo da znam;
kako je to biti gospodar svog zivota.

Ja se zovem Andjela,
slatka - slana, suzica.
Osmeh kao rodjendan...
sto ne volim taj dan.

Ja se zovem Andjela,
sanjam jedan isti san:
niko me ne poznaje...
ali poznajem ja vas.

Hej vi ljudi sidjite sa tockova,
da pokrenemo tugu s' bilijon pitanja.
Kakva mahovina cudna moje srce pritiska?
Od dalje stvarno to je samo tako izgleda.

Ja se zovem Andjela,
slatka, slana, suzica
osmeh kao rodjendan
sto ne volim taj dan...

Ja se zovem Andjela,
sanjam jedan isti san:
niko me ne poznaje...
ali poznajem ja vas.


Six Pack - Poslednja kap
Jednom kad potrčim kroz ogledala
Ne želim da vidim nikog koga znam
ni jedan vetar neće moći da me pronadje.

Svu svoju ljubav, ponos i nadanja
daću na poklon pticama da makar one
odlete tamo gde ja ne stignem.

Stvarno je bila poslednja kap
kad ste u mene prodrli zubima!
Stajao sam više nego začaran
kad je stigao eho vaših glasova:
"Nije mu ništa, samo se folira!"

Skriven od noćnih patrola, stajao sam tako,
vi ste, umrljani krvlju, kamuflirani blatom
svi se smejali tudjem porazu.
Trulih zuba pobeda -
bitno je da neko aplaudura
ma šta je laž - samo kriva istina!

Stvarno je bila poslednja kap
kad ste u mene prodrli zubima!
Stajao sam više nego začaran
kad je stigao eho vaših glasova:
"Nije mu ništa, samo se folira!"

Nema ničeg što može da zaboli
kao kad pukne blam,
a ti tvrdiš sasvim sam da si nedužan
Metak u čelo? To ne bih bio ja!

Stvarno je bila poslednja kap
kad ste u mene prodrli zubima!
Stajao sam više nego začaran
kad je stigao eho vaših glasova:
"Nije mu ništa, samo se folira!"


Six Pack - Pravo na nas

Razapet izmedju nemira i nade
da promeni svet
Želje mi užarene, pod čekićem vrište
dok svom solim i snagom
ja kovem novi plan.
Pa red bi bio da neko ustane
i sruši ovaj zid mržnje ispred nas
i glupi sistem što nas laže
da im za bolje sutra damo svoj glas.
Oni nude spas dok ljudi ratuju,
žene plaču, deca gladuju!
Kako da zaustavim voz nemira
što juri, uprkos našim nadama,
pravo po prugama naših dedova,
pravo na nas?
Rušim zidove svake noći dok sanjam
funkcionere, barijere,
manipulacije i afere...
i tako dok jutro ne razbije san.
Vrati me stvarnosti gde ljudi ratuju,
žene plaču, deca gladuju!


Vatra – dno od suza

Ja trazim jos samo jedan dan
Da vratim stvari na pravo mjesto
Da griznju savladam.
Ja sanjam jos samo jedan ples
U tuznom brodu bez putnika
Mi tonemo u gluhu noc.
Ja sanjam kako me umivas
U jutru koje znaci kraj
Jer mirise na rijeci

Koje bole i koje ostavljaju trag
Koje bole i koje nas bacaju u more
Da tonemo dubina mijenja nasa lica,
Dok tonemo na zlatno dno od suza,
Ti i ja.

Ja sanjam jos samo jedan sat
Na pucini bez rijeci
Mi slusamo tisinu koja prica
I koja govori za nas
U jutru koje znaci kraj
Jer mirise na rijeci

Koje bole i koje ostavljaju trag
Koje bole i koje nas bacaju u more
Da tonemo dubina mijenja nasa lica,
Dok tonemo na zlatno dno od suza,
Ti i ja tonemo
Ti i ja.

Sve se tako dobro zna.

Onda ja sanjam jos samo jedan sat
U jutu koje znaci kraj
jer mirise na rijeci koje bole.

Koje bole i koje ostavljaju trag
Koje bole i koje nas bacaju u more
Da tonemo dubina mijenja nasa lica,
Dok tonemo na zlatno dno od suza,
Ti i ja tonemo
Ti i ja.

Sve se tako dobro zna.


Voljenje

Rijetko se smiješ
i samo hladno govoriš
dal' nešto kriješ
od čega želiš pobjeći

ako čekaš ružnu riječ
od mene je nećeš dobiti
znam da ima načina
shvatit ću,samo reci mi

Da li me voliš,il' samo me razumiješ

Nervozno lupaš prstima
sve ti je na vrh jezika
skupi malo hrabrosti
reci i ja ću nestati

al' ako čekaš ružnu riječ
pa da pukneš kao grom
od mene je nećeš dobiti
shvatit ću,samo reci mi

Da li me voliš, il' samo me razumiješ



cranberries - zombie

Another head hangs lowly,
Child is slowly taken.
And the violence caused such silence,
Who are we mistaken?

But you see, it's not me, it's not my family.
In your head, in your head they are fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are crying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou...

Another mother's breakin',
Heart is taking over.
When the vi'lence causes silence,
We must be mistaken.

It's the same old theme since nineteen-sixteen.
In your head, in your head they're still fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are dying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, oh, oh,
Oh, oh, oh, oh, hey, oh, ya, ya-a...







HIM - the funeral in hearts


Loves the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you

She was the sun
Shining upon
The tomb of your hopes and dreams so frail
He was the moon
Painting you
With its glow so vulnerable and pale

Loves the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you

She was the wind, carrying in
All the troubles and fears here for years tried to forget
He was the fire, restless and wild
And you were like a moth to that flame

The heretic seal beyond divine
Pray to God whos deaf and blind
The last nights the souls on fire
Three little words and a question why

Loves the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you.



Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad

This is the end you know
Lady, the plans we had went all wrong
We ain't nothing but fight and shout and tears

We got to a point I can't stand
I've had it to the limit; I can't be your man
I ain't more than a minute away from walking

We can't cry the pain away
We can't find a need to stay
I slowly realized there's nothing on our side

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears that we can?t deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they're bad
Tell them it's me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad


Another night and I bleed
They all make mistakes and so did we
But we did something we can never turn back right

Find a new one to fool
Leave and don't look back. I won't follow
We have nothing left. It's the end of our time

We can't cry the pain away
We can't find a need to stay
There's no more rabbits in my hat to make things right

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears we can?t deny
We need to swallow all our pride
And leave *THIS mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they're bad
Tell them it's me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad

nedjelja, 22.04.2007.

samo za taj osjecaj...

Ljeto...povjerenje...ljubav...nova sansa...prijateljstvo...djevojcica plave kose i smedih ociju...sve sam ja to nekoc imala,al sam profuckala...u mom zivotu sve je prolazno, nista ne ostaje...samo rane i sjecanja...i tko je pogrijesio, tko je sve unistio...ja,ja i samo ja... svaku priliku za srecu, ja sam uspjela upropastiti...svaku ruku pomoci ja sam odbacila... svaki dan progone me moje pogreske...svakim danom padam u sve dublji ponor...osjecaj neprihvacenosti iz dana u dan sve vise mi je poznat...ovaj svijet jednostavno nije za mene...ovdje ne postoji sreca...sloboda...barem ju ja nisam jos osjetila..



Najvise od svega fali mi jedna djevojcica...djevojcica smedih ociju i plave kose...fale mi nasi razgovori...njen osmijeh...ples...pjesma...sve bi dala za samo jos jedan dan proveden s njom...otkad je nema kao da je umrla jedna moja polovica...ona bolja...srce kao da ne kuca vise...gusim se...disem na skrge...nikad vise nece bit isto... nikad vise necu bit sretna...voljela bi vratiti vrijeme i promijeniti neke stvari...izbrisati jednu osobu iz svog zivota... kako li je samo mrrzim...svaki osjecaj prihvacenosti ona je uspjela unistiti...svaki zivot uspjela je unistiti...




| Reci nešto pametno… (17) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.