lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

my, myself and I

IME: marta
GOD: dovoljno
GRAD: rijeka tj. okolica rijeke- grobnik
NAJ FRENDOVI & FRENDICE:
irena, sara, ema, nina, tanja...
luka, dić (vlado), toni...
NIKAD NEBI MJENJALA:
svoje prijatelje, sestru (roditelje možda
i bi tj. staru) bake i djeda (izvor ljubavi
i mojih novčanih prihoda)...
SVE BI DALA DA... me johnny depp,
ili wentworth miler posvoji
... nema rata, gladi i bolesti u svijetu,
VOLIM: sve što vole mladi, kupovinu, klavir, mobitel,
prijatelje i familiju, malog matijicu, dominika i
wentwortha millera, johnny deppa i jude lawa...
MRZIM: loše ljude, razrednicu, profesora tjelesnog,
neke ljude iz razreda, prof. iz vjeronauka

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

petak, 08.06.2007.

*ĐAČKA LJUBAV*

Volim te dragi na kvadrate i rube,
od početka do kraja palube!!

Biti 1000 ništa nije,
kad u mom srcu zavrije!!

Volim te dragi: JEH LIEBE DICH,
za tebe ću napisati i Shakespeareov stih!!

Izvest ću slobodan pad sa desetog kata,
taknit ću struju od 1000 vata!!

Volim te ludo po subjektu i predikatu,
sa 150 kilometara na satu!!

Volim te teško na tone i kile,
savladt ću i pola gravitacijske sile!!

Ne pružaj mi otpor od 1000 OMA
nemoj mi biti nevjeni Toma!!

Ne odbijaj me dragi jer ne znaš tko sam,
pokušaš li, ubit ću te iz puške M-48!!!



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.