Click here to get avatars like this!
Myspace L,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Click here to get avatars like this!
Myspace L,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

utorak, 27.03.2007.

IZA ZATVORENIH VRATA....Click here to get avatars like this!
Myspace L

Preumorna sam da bi
danas plakala;
preumorna da bi
bacila sve one riječi,
i sve što još
na tebe podsjeća.
A tako rado
izbrisala bi sjećanje,
dva lika i sitne sate
iza zatvorenih vrata....
Tako rado
izbrisala bi i pjesme,
i sve uzalud
izgovorene riječi,
potrošeno vrijeme,
gorko isplakane suze,
noći bez imalo snage,
ni trunčice vjere
u meni...
..a jedino moje riječi
ostale su iskrene.
Jedino samo tvoja...
i "vječno" kao jeka se vraća,
"vječno" bez nade, bez sreće,
života.
I preumorna sam da bi
danas lagala
kako više nemam suza,
kako nisam plakala već danima.
I da te više i ne spominjem
između redaka,
između uzdaha,
između jecaja,
kada sve ono što
na tebe podsjeća
još uvijek stoji
tamo
gdje sam i ja ostala....
Kada si za sobom
zatvorio vrata,
a ja ostala iza nih, kao i naša ljubav....

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:09 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.