Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 24.01.2007.

Odlazis Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Korak po korak
sve si mi dalji...
ostajem sama u svome svijetu,
tu,gde si mi toliko blizu
da sam jedva svjesna toga koliko si mi
u stvari daleko...
Minut po minut,
postajem svjesna surove istine
koja me u stopu prati
od trena kada sam te upoznala...
Ti odlazis,
i svakog si mi sekunde sve dalji.
Ti odlazis,
a ja samo šutim...
jer sta god da kazem
nije dovoljno da bi te zadrzalo tu.

Ali,ne kajem se zbog nicega
sto sam ti rekla u zivotu.
Mozda ces jednom
ljubav moju shvatiti.-
Onog trenutka kada se iskreno zaljubis...
A ja cu i dalje tvoje stope gledati
i ove minute
koji te od mene udaljavaju brojiti...
...i šutit cu...
jer,sta mogu..?
Bicu ovdje,
sama sa svojim snovima,
gde si mi toliko blizu
da sam jedva svjesna toga koliko si mi daleko...
...ovdje,gde ljubav moja

za tebe pociva...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 12:13 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.