svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Customize your blog codes

Customize your blog


Pa ovako ovdje ću pisati o školi i o mojoj simpi. pošto će za ovaj blog znati i moji iz razreda ja neću pisati ime od simpe ali ga zamišljajte preslatkim!!!
jedan baner od frenda
Image Hosted by ImageShack.us

ovolko vas je došlo od 20.5.2007 od 12:07



cool blogovi



cool blogov su coolwinkroflsmijehzujonaughty
frendica mara
moj drugi blog
blog mog dobrog prijatelja frenkya
najbolja frendica anita

Sličice
sat!!!

mali natpis
blog layouts

blog layouts


malo srčeko

Image hosting

Image hosting



ova će pusa uvijek pratit moju simpu
Myspace layouts

Myspace layouts


cape
MySpace

MySpace


MySpace

MySpace



ovako ja više ličim
myspace

myspace


a ovo je moja frendica Marchy
free image hosting

free image hosting


ovo je moja najbolja frendica Anita
free image hosting

free image hosting


baš je lijep
myspace layout

myspace layout


buuny
Friendster images

Friendster images




garfild
image hosting file

image hosting file


evo još malo sličica
myspace

myspace



mjuza
Rihanna - Unfaithf...


Animal Glitters # 191641

Animal Glitters # 191641




Cursors

mjuzza


Beyonce_and_Shakir...



Scooter-Fire.mp3


ponedjeljak, 21.05.2007.

moja simpatija je........

Hm hm zove se niko i premerov je frend da da bla bla zaljubljena sam u nikota pa šta!!meni je on presladak!!!očekujte njegove slike tijekom tjedna!
pozza i kiss (najveća pusa ide nikotu!!)

- 15:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.