subota, 21.07.2007.

*h*y*!*!*!*

evo pišem zadnji post prije nego što odem kod djeda i bake
ovdje u zagrebu je dosadno,hvala bogu još su neke frendice ostale tako da mi one prave društvo
jučer sam bila na jarunu bilo mi je ludo,u četvrtak sam bila na bazenima bilo je super,bilo je rulje,ma glavno da mi je bilo super i da sam uživala.
u ponedeljak idem kod djeda i bake HVALA BOGU!thumbupthumbup,al jedino što neću vidjeti svog dragog šmrcnono
dragi moji čujemo se kad se vratim i ovaj put bit će slika i to jako puno
pusa svimakisskisskiss

- 15:07 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

WELCOME IN MY WORLD

ime:Danijela,Dany
rođenje:5.4.1991.
škola:Obrtnička(frizer),Savska cesta 23
da vam nešto kažem o sebi:
-crna kosa
-smeđe oči
-visoka 165
bavim se manekenstvom i pjevanjewinkwinkyesyesyes
obožavam životinje,najviše pse i konje
imam psa i zove se Flik,on je moj najbolji frend
obožavam slatkiše,čokoladu........smijehsmijehsmijeh

to je za sad sve o meni kisskisskisskisskiss


topbun.com

pozdravljam svoje cure iz 2.f razreda
i pozdravljam svoj bivši 8.c razred


moj msn:
crna_dany@hotmail.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!




***Mjeseče,uspavaj me
dodirom ove noći,
želim zauvijek sklopiti
vlažne oči.
Pošalji mi zvijezdu
neka me u snu oprati
i zamoli njega
da mi ljubav
uzvrati!!!!!***

*Ljubav je plamen koji gori
kad se ugasi peče i boli
to što si ti daleko ništa mi ne smeta,
ljubav ostaje i da je na kraju svijeta.*

*Noćas ću ukrasti anđelu krila,
odletjeti do raja za tebe,
ubrati najljepšu ružu,
ostavit je na tvom uzglavlju,
a poljupcem ti zaželjeti najljepše snove.*

*Ovo malo duši što u meni diše,
sve ću tebi dati,
da nemam ništa više!
Lomio me život,varali me ljudi,
sad mi treba ljubav,
ti mi ljubav budi.*

blogovi

botinec
Sandra
Miko,Edi i Grbeša
Nina i Ana
karlićka
ljubavna priča

teichy
lucija i roberta
jelena
daniela
Domagoj

*Dođi mi u san,ja ću da te ljubim.....
uljepšaj mi noć jer polako ludim.
Neopisiva bol tijelom se širi i samo tvoj topli dodir može da me smiri.

*Ti si moje sunce što me jutrom budi.
Ti si moja nada za ovaj život ludi.
Ti si jedino do čega mi je stalo i da te imam cijeli život bilo bi mi malo....