utorak, 17.07.2007.

VOLJENOM!!!!

Noći su moje ispunjene tugom i danima dugim.Ne želim ljubav sa momkom drugim ti si jedini na svijetu tom.no
Jer te još čuvam u srcu svom.Ne želim drugo srce da voli neću zbog toga da me srce boli.noOstani sa mnom VOLIM TEcerek.Znaj ako treba sa tobom ću i ja poći.Mladost mi polako vene da mi je znati dal misliš na mene.
Kako su tužne ove moje noći a jedva čekam kada ćeš mi doći.
I eto ostala sam misleći sama,a oko mene spusti se tama.
O tvom životu,o tebi misli ću uvijek,mislit znaj bez tebe,nikada neću da živim "ja"!!!!no

- 21:59 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

WELCOME IN MY WORLD

ime:Danijela,Dany
rođenje:5.4.1991.
škola:Obrtnička(frizer),Savska cesta 23
da vam nešto kažem o sebi:
-crna kosa
-smeđe oči
-visoka 165
bavim se manekenstvom i pjevanjewinkwinkyesyesyes
obožavam životinje,najviše pse i konje
imam psa i zove se Flik,on je moj najbolji frend
obožavam slatkiše,čokoladu........smijehsmijehsmijeh

to je za sad sve o meni kisskisskisskisskiss


topbun.com

pozdravljam svoje cure iz 2.f razreda
i pozdravljam svoj bivši 8.c razred


moj msn:
crna_dany@hotmail.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!




***Mjeseče,uspavaj me
dodirom ove noći,
želim zauvijek sklopiti
vlažne oči.
Pošalji mi zvijezdu
neka me u snu oprati
i zamoli njega
da mi ljubav
uzvrati!!!!!***

*Ljubav je plamen koji gori
kad se ugasi peče i boli
to što si ti daleko ništa mi ne smeta,
ljubav ostaje i da je na kraju svijeta.*

*Noćas ću ukrasti anđelu krila,
odletjeti do raja za tebe,
ubrati najljepšu ružu,
ostavit je na tvom uzglavlju,
a poljupcem ti zaželjeti najljepše snove.*

*Ovo malo duši što u meni diše,
sve ću tebi dati,
da nemam ništa više!
Lomio me život,varali me ljudi,
sad mi treba ljubav,
ti mi ljubav budi.*

blogovi

botinec
Sandra
Miko,Edi i Grbeša
Nina i Ana
karlićka
ljubavna priča

teichy
lucija i roberta
jelena
daniela
Domagoj

*Dođi mi u san,ja ću da te ljubim.....
uljepšaj mi noć jer polako ludim.
Neopisiva bol tijelom se širi i samo tvoj topli dodir može da me smiri.

*Ti si moje sunce što me jutrom budi.
Ti si moja nada za ovaj život ludi.
Ti si jedino do čega mi je stalo i da te imam cijeli život bilo bi mi malo....