Sta si meni ti... - Beskonacna ljubav - Blog.hr

Beskonacna ljubav

ponedjeljak, 16.06.2008.

Sta si meni ti...

Photobucket

Ti si moj mir… moj nasmijani dan…
moj put kroz snove...da bas tako…
sve to si meni ti i jos mnogo vise
Ti si onaj neko zbog kojeg kise ne nose tugu,
vec donose osjecaj ljubavi...
Neznam koliko cu jos puta reci da te volim...
a pri tom misleci da ti to nisam dovoljno puta rekla...
ili da to nisu dovoljno dobre rijeci,
kojima bi ti rekla svoje osjecaje...
Ko zna...
mozda cu te svako jutro buditi upravo tim rijecima.
Lijepo je cuti, kada mi netko kaze,
da nisam ni svjesna koliko zivota ima u meni,
ne znajuci da si sav moj zivot upravo ti.
Ti si taj koji u meni budis....
i one najuspavanije osjecaje radosti, srece, zadovoljstva.
Moje savrseno bice ....moj andeo.
Zbog tebe moj zivot postaje bajka…
nikada ispricana...
jedina bajka…koja je dozivljena
Ti si moj jedini pokretac...
zbog kojeg… u samo nekoliko sekundi...
zaustavim Zemlju...
i okrenem je onako kako meni odgovara.
Ti si moja jedina stvarnost...
sve drugo je tek igra na daskama pozornice zivota.

<< Arhiva >>