Love song https://blog.dnevnik.hr/ljubavnepjesmice

srijeda, 24.01.2007.

ZAŠTO

Zašto mi prodaješ slatke riječi,
zbog kojih mi krv prestaje venama teći?
Zašto mi je tvoje lice uvijek pred očima,
pa nemam mira noćima?
Zašto me milim pogledom gledaš,
zašto mi očajno trebaš?
Zašto mi je život nemirna rijeka,
zašto je ljubav kratkog vijeka?
Zašto je ljubav teško stvoriti,
a tako lako zatvoriti?

24.01.2007. u 14:14 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Za sve ljude dobre volje! Friendster images

Friendster images

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Moje naj frendice su: Tajanayes
Karolinawink
Dijanathumbup

Poruke za mob

Pusti da pada kiša i misli na mene jer svaka kap je poljubac za tebe!

Tko je sad ti se čudiš, od mojih poruka već ludiš, ni dan, ni noć nemaš mira, jer mobitel neprestano svira. Ja te volim ti me shvati, poruke ti moram slati!! cerek

Kad gledam dijamant kako vječno blista, pitam se zašto moja sudbina nije ista. Al` onda se sjetim da imam tebe i shvatim da dijamanta imam kraj sebe! yes