prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

O nama....

Ime: Valentina
Prezime: nije bitno
Nadimak: Tina.......rofl
Mjesto: Krizovecbang
God: skoro pa 15.......tj 14 i 8 mj...thumbup
Datum rođenja: 05,04,1993
Škola: Os. Mursko Sredisce
Razred: 8.c.......
Hobi: spavanje.....slusanje glazbe
Volim: cerek LUKU cerek , THOmpSONA, frendice...i naravno moj pznato ponos DARIO SRNUcerek.....
Ne volim: umišljene ljude, HAJDUK..:D...itd...
LJUBAV: u sretnj vezi cerek


nick na chatu: valle666bang






Ime: Luka
Prezime: manje bitno
Nadimak: zovu me Lukayes
Mjesto: Belicawave
God: 17 i pol
Datum rođenja: 10.7.1990yes
Škola: GOCthumbup
Razred: 3gthumbup
Hobi: zvrckati moju malurofl
Volim: moju malu....Valentinu....cerek
Ne volim: madHAJDUKmad.....tj.MRZIM GA...headbang
LJUBAV:u sretnoj vezi...cerek


nick na chatu: luka000party

FRENDICE:
Lana
najbolja frendicaparty

Lara
među najboljama....stvarno cool frendicathumbup

Tinchy
isto...dobra je....sam negda jo ne razmim...al nema veze...thumbup

Petra
vredo....nemam komentara...najbolja je...thumbup

Kika
na ispitu pomaže....isto mrak frendica...thumbup

Goga
dobra je....nora za Matjom......jaj jaj....ovak sve 5...thumbup

Dora
pa ono stvarno vredo frendica....nema šta.....sam tak nastavi....thumbup

Marina
isto vredo.....nema šta.....thumbup

Barbara
nema šta... frendica i pol...hahahaha...thumbup...

Dina
vredo ženskica.....teška metalka.....thumbup...burninmad

Tea
šećer na kraju......sve 5...nema komentara.....thumbup




FRENDOVI

Luka
moj mali...najbolji je....cerek...kiss

Danč
mah oke je.....oke frend......sam negda pobejsni....kaj boš..lud

Ivek
vredo je i on...nemam nikaj prtiv...lud

Nino
s razreda......ve se v zodje vreme phujšal.....lud.....

Emil
pa ono s razreda....vredo....party

Beno
isto s razreda.....vredo.....niš protiv...thumbup

Valentino
dinamovac....vredo.....nikaj protiv....thumbup

Mano
vredo....nikaj protiv...sve 5...thumbup

NAS DVOJE... =))

kisssve je počelo 25.8.2007....tog smo se dana našli slučajno na chatu....i neznajuči se zaljubili...nismo znali kak koji izgleda...a dogvorili smo se da bom se idučeg dana našli...ja pa sam mo rekla kaj bom imala minicu i tajce ispot....a on je reko da je bolestan...ja sam došla na Belico jer je bil aeromiting...ja sam bila pre teti...pa smo mi vani sjedili..a posto ja nisam znala kak izgleda...on se s frendima prošetal polek hiže od moje tete...na sreču kaj ga je poznal od moje sestrične mož....on nas je i tam upoznal....a i Lana je bila samnom...pa nas je Luka pozval v "Ado" mi smo naravno pristale...nismo bile dugo tam...jer smo morale iti dimo...jer več me mama zvala de smo...a dobro...lijepo je prošlo....i sad smo sretni 5mj...niš nam ne fali...vlim se..a to je najbitnije...LJUDI JA I LUKA SAMO SKUPA 5 MJESECI...cerek

LEDENA

(pjesma posvečena Luki)

U našem starom žutom soliteru
priče idu istom smjeru
svi govore da si ledena...


A kad te vide ti si uvijek sama
nećeš ni da pričaš s nama
baš si slatka i vrlo dosadna...


I ne znam ko je lud
da se na tebe pali
kad ti nešto i u glavi fali...


Ne zanosim se jako često
i dobro znam gdje mi je mjesto,
a mjesto je moje kraj tebe
...

A ja sam opet lud
pa se na tebe palim,
jer samo ja ti u glavi falim....


Obući ću sve bijelo,čisto,
bijelo,providno uz tijelo
a tvoje crne oči,oči crne
gledat će me vrelo...


Ubrat ću dvije ruže majske,
ruže da ti kosa zlate
pozvat ću svirače da nas noćas
kroz grad prate...


Ni ledena ni dosadna
ti nećeš biti
do jutra ćeš sa usana
ti mojih piti...

 

[petak][28.12.2007.]

prvi post

ovo je moj prvi blog.....tak da ovaj post nebode dugi.....tak da.....idem.....pisala bom da bom se zmislila.....do tada...kissssss...bok...



[ 3 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.