Tuge i jadi Wyatta Earpa

19.01.2007., petak

HVALA TI ŠTO SI TU!!!!!!!!!!!

Prolaze dani, prolaze i noći
A ja se samo pitam kada ćeš mi doći
Da kada ćeš doći da te vidim
Jer osjećam potrebu da te zagrlim

Jedino ti znaš prave riječi
I jedino tebi mogu sve reći
A da neću kasnije zažaliti
I svoje ime proklinjati

Nema dana kada na te ne pomislim
I Bogu se za te ne pomolim
Kao što nema noći a da ne pomislim na tebe
I ne zapitam se, misliš li na mene

STARA drago mi je da si tu
Da sudjeluješ u mom životu
Jer bez tebe bio bih prazna stranica papira
Ili gitara koja nikada ne svira

HVALA TI NA SVEMU!!!!!!!!!!!!


www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

Evo i jedna pjesma od Eltona Johna

Prva dva stiha stvarno vrijede za mene!!!!!!!!, možda i prva strofa, kako se uzme........ a i najvjerojatnije i pjesma pošto sam "promjenljiv"

I WANT LOVE

I want love, but it's impossible
A man like me, so irresponsible
A man like me is dead in places
Other men feel liberated

I can't love, shot full of holes
Don't feel nothing, I just feel cold
Don't feel nothing, just old scars
Toughening up around my heart

But I want love, just a different kind
I want love, won't break me down
Won't brick me up, won't fence me in
I want a love, that don't mean a thing
That's the love I want, I want love

I want love on my own terms
After everything I've ever learned
Me, I carry too much baggage
Oh man I've seen so much traffic

So bring it on, I've been bruised
Don't give me love that's clean and smooth
I'm ready for the rougher stuff
No sweet romance, I've had enough

- 21:38 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NEKA PJESME KAŽU SVE O OVOM BLOGU

Islands in the stream & I can't unlove you

DRUGI JOJ RASPLIĆE KOSU & VOLIO BIH DA SI TU

THE GAMBLER