Tuge i jadi Wyatta Earpa

13.01.2007., subota

MOJ ZEMALJSKI ANĐELE SRETAN TI ROĐENDAN!!!!

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

Evo par riječi o ANĐELU:

Upoznali smo se prije nekoliko godina, već tada su mi se sviđala ta oka dva :) iz godine u godinu, iz događaja u događaje, iz upoznavanja u upoznavanje iz susreta u susret……… i tako sve do prijateljstva i do samoga spoznavanja ljubavi…………. Malo ljudi shvaća što ja osjećam prema tom anđelu, mnogi i misle da znaju, ali se varaju……… no nisu bitni drugi jer to se tiče samo tebe i mene……...
JER TKO ZAVIDI, NE POZNA PRAVE LJUBAVI
JER PRAVA LJUBAV pričao sam o tome NIJE SEBIČNA!

Volim pričati s tobom anđele, debatirati, raspravljati, filozofirati…… pa i ići na piće s tobom volim, volim kad mi prijetiš da ćeš mi poklopiti kada te jedno škakljivo pitanje pitam, vjeruj mi to pitam samo iz zafrkancije………… kao što u stihovima rekoh nema načina da se opjeva niti da se izreče ono što ja osjećam prema tebi.
Mogao bi do sutra pisati o tome što mi se sviđa kod nje tj. KOD TEBE no ionako neki ne bi shvatili pa evo završavam post!

STVARNO IMAŠ POSEBNO MJESTO U MOM ŽIVOTU JER ULASKOM U MOJ ŽIVOT DAROVALA SI MU DODATNU LJEPOTU……………



Evo par stihova za tebe ANĐELE!
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
Bilo je to prošle godine
Kad su se sve tuge svijeta na me okomile
Boli su me lomile
I suze me gonile

Ljudi, ima jedan anđeo
Koji mi je osmjeh vratio
Kome sam dušu otvorio
I koga sam svim srcem zavolio

On nema krila da leti
Niti je bijeli da izgleda sveti
Običan je kao vi i ja
I vjerojatno ni sam da je anđeo ne zna

Taj je anđeo među nama
A prijatelji moji i među Vama
Cijenite ga i poštujte
I da ostane dobar mu pomozite

Slikom se ne može nacrtati
Riječju se ne može napisati
Niti se može glasom izreći
Ono što taj anđeo meni znači

HVALA TI NA SVEMU LJUBLJENI PRIJATELJU!!!!!!
I OSTANI MI UVIJEK TO ŠTO JESI!!!!!

Jer nikad ne zaboravi
Da obećala si
Nećeš se mijenjati


JEDINO JOŠ ŠTO MOGU TO JE DA TI ZAŽELIM SVAKO DOBRO I PUNO ZDRAVLJA, SREĆE I LJUBAVI POVODOM TVOG ROĐENDANA!!!!!!!

ps
MALO DIVLJEG SJEVEROZAPADA !!!!
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
Nemoj mislit da si faca ako ti je 18 :) :) :) :) :)

evo i razglednice samo za tebe...... naravno TO SAM JA NA SLICI :) e da i ono nisam uzbuđen već tako traperice stoje :)

www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
- 00:18 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NEKA PJESME KAŽU SVE O OVOM BLOGU

Islands in the stream & I can't unlove you

DRUGI JOJ RASPLIĆE KOSU & VOLIO BIH DA SI TU

THE GAMBLER