patnje jednog novog werthera.........

Toliko je toga prošlo....

Eto ljudi, prošlo je već poprilično vremena... i misil da je sad više stvarno došao taj trenutak da ogu reći... tako je, da... mogu reći: Prebolio sam ju!
Konačno, dočekao sam i taj dan.... sad kad više razmišljam o Njoj (a to više nije tako često), misli mi više nisu... ne znam kako da se izrazim... "opsjedajuće"... nazovimo to tako! Razmišljanja o njoj su mi sad postala više onako usputna... sva su u stilu "Eh, da sam bio pametniji i da sam drugačije odigrao karte....". ali ne više u stilu "kako da to popravim" nego "možda, ali samo možda bi bilo sve drugačije, no sad je prekasno."
No ono što mi još smeta... ustvari ne, to je kriva riječ... ne smeta mi, nego me samo zanima.... i stvarno s njom moram popričat oko toga....znam da je i Ona imala neke osjećaje prema meni, i ono što me bode je to što Ona nikda nije ništa poduzimala u vezi s toga.... Nije da joj ja nisam davao do znanja da me zanima, upravo suprotno, uvijek me je odbijala, s nekom neodlučnošću, ali ipak....
I sad nakon svega toga, nije da me više dira, ali ono... htio bi neki konkretniji kraj.... ali glupo mi je uopće više započinjati s Njoj bilo šta! Ovako smo samo prijatelji i koliko vidim to odgovara i meni i njoj!

O incidentu od prije nekih mjesec dana neću ni pričati... no samo ću napomenuti da sam u jednom trenutku pijanstva popustio nad snagom volje i poslao sam joj poruku... bang A razlog slanja je više bila jedna moja bivša nego Ona, tako da nisam ni znap što sam slao. Jeste da sam saznao tek par dana kasnije kad mi je vratila poruku i objasnila što sam joj uopće napisao!
Stvar je gora što joj je tu poruku pročitao dečko, pa je morala smišljati izgovore zašto je prmila takvu poruku... Dobro pa se snašla i rekla mu da sam sigurno fulao broj! Pametna moja mala! belj

Uglavnom. mislim da mi više nije stalo do Nje toliko da cijeli svoj život, i općenito stvari vrtim oko Nje... Bila je, i vjerojatno će bit uvjek gorka uspomena slatke ljubavi moje mladosti!

Toliko o tome... i zasad toliko o tome.... toliko o Njoj!

Pozdravi od Jednog novog Werthera!

10.02.2008. u 01:32 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

patnje jednog novog werthera.........